Зміст |
Автори: Сторінки: 15-20 Мова: Англійська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-01
Розширена анотація українською мовою У статті розглядається наукова провокація, як один з можливих методів стимулювання інтересу студентів до вивчення навчального матеріалу, початку їх наукових досліджень та формування їх як активних учасників процесу навчання. Він застосовується в основному до медіа-орієнтованої моделі навчання. Дистанційне навчання дозволяє здійснення широкого спектру методів, які, якщо обрані належним чином, призводять до позитивного ефекту, збільшують переваги моделі навчання. Додаючи провокаційний елемент в процесі навчання для вирішення завдань, заснованих на реальних чи гіпотетичних ситуаціях і випадках, що вимагають польових досліджень і збирання інформації, так само як використання методу рольових ігор в навчальному процесі як в реальному бізнесі, надає студентам необхідні навички проведення незалежних досліджень, а також збирання та обробки інформації. Ключові слова: дистанційне навчання, наукові завдання, кейси, рольові ігри. Цитувати як: Borisov, B. (2011). Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students. Marketing and Management of Innovations, 32, 15-20. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-01 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua