Зміст |
Автори: Сторінки: 85-89 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-12
Розширена анотація українською мовою У публікації розкривається проблеми підвищення конкурентоспроможності молочної продукції, через інноваційну діяльність підприємств, що здатна забезпечити розробку, освоєння нових видів продукції, забезпечити високий рівень якості та цінові переваги, формувати умови для активного просування на зовнішні ринки. Тому проблема розвитку інноваційної діяльності вкрай актуальна для розглянутої промисловості. Розглядається стан ринку молока, проблеми діяльності молокопереробних підприємств та запропоновані основні напрями розвитку. Ключові слова: конкурентоспроможність, інновації, лізинг, молочна промисловість. Цитувати як: Bozhydarnik Т. & Bozhydarnik, N. (2011). Innovation of the dairy industry as a means of increasing competitiveness in the market . Marketing and Management of Innovations, 32, 85-89. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-12 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua