Зміст |
Автори: Сторінки: 97-101 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-14
Розширена анотація українською мовою Стаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку. Ключові слова: аромамаркетинг, інноваційні методи, цільовий сегмент, маркетингові інструменти. Цитувати як: Oklander, T. (2011). Innovative methods of influence on consumers: aromamarketing. Marketing and Management of Innovations, 32, 97-101. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-14 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua