Зміст |
Автори:
Комарницький Ігор Михайлович, Цар Галина Василівна
Сторінки: 110-116
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-16
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Досліджено, проаналізовано та узагальнено теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Удосконалено визначення економічної категорії «маркетинговий менеджмент».
Ключові слова: маркетинговий менеджмент, процес, підприємство.
Цитувати як: Komarnitsky I. & Tsar, H. (2011). Theoretical principles of marketing management in enterprise. Marketing and Management of Innovations, 32, 110-116. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-16
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Marketingoviy menedzhment : navch. posib. dlya stud. vishch. navch. zaklad. / [Belyavcev M.I., Vorobyov V.M., Kuznecov V.G. ta in.] ; za red. M.I. Belyavceva, V.N. Vorobyova;. – K. : Doneckiy nac. un-t., 2006. – 407 s.
- Marketingoviy menedzhment : navch. posib. / za red. L.V. Balabanovoyi. – 3-tie vid., pererob. i dop. – K: Znannya, 2004. – 354 s.
- Sayt Amerikanskoyi asociaciyi marketingu [Elektronniy resurs] – Rezhim dostupu: www.marketingpower.com.
- Voychak A.V. Marketingoviy menedzhment / A.V. Voychak. – K. : KNEU, 2000. – 100 s. – (Navch.-metod. posibnik dlya samost. vivch. disc.).
- Marketingoviy menedzhment : navchalniy posibnik / [za red. d.e.n. I.M. Komarnickogo]. – Lviv : Apriori, 2007. – 1032 s.
- Voychak A.V. Marketingoviy menedzhment / A.V. Voychak- K. : KNEU, 1998. – 268s.
- Udalov T.G. Konkurentne pravo / T.G. Udalov – K. : Shkola, 2004. – 496 s.
- Osnovi ekonomichnoyi teoriyi: pidruchnik / [O.O. Mamaluy, O.A. Gricenko, L.V. Gricenko ta in.] – K. : Yurinkom Inter, 2003. – 480 s.
- Shcherban V.M Marketing / V.M. Shcherban – K.: Centr navchalnoyi literaturi, 2006. – 208 s.
- Kushnir I.G. Formuvannya organizaciynih sistem marketingovogo menedzhmentu v ptahivnichomu pid kompleksi APK: avtoref. dis. na zdobuttya stupenya kand. ekon. nauk: spec. 08.00.03 <> / I. G. Kushnir. – Kiyiv, 2007. – 16 s.
|