Зміст |
Автори: Сторінки: 135-142 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-19
Розширена анотація українською мовою У статті порушуються питання встановлення обґрунтованої ціни на товар із урахуванням зовнішніх факторів, що впливають на неї. На прикладі ВТД «Університетська книга» за даним підходом розроблено ціну на новий дитячий англо-російський словник, який планується видавати. Ключові слова: ціноутворення, комплексна система інформаційного забезпечення ціноутворення, фактори зовнішнього середовища. Цитувати як: Bashuk T. & Gaydabrus, N. (2011). Pricing according to the comprehensive system of information management factors (for example, the ETH “The University Book”). Marketing and Management of Innovations, 32, 135-142. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-19 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua