Розширена анотація українською мовою
Викладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога.
Ключові слова: ринок освітніх послуг, вища освіта, спеціальність «Маркетинг», маркетингові дослідження, споживацькі переваги, фактори впливу.
Цитувати як: Illiashenko S. & Karpishchenko, M. (2011). Analysis of problems of entrants’ perception the speciality “Marketing” (on the example of Sumy region). Marketing and Management of Innovations, 32, 21-27. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Volkova M.M. Marketingovye issledovaniya v oblasti obrazovatelnyh uslug / M.M. Volkova, A.B. Zvezdova [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.dis.ru/market/thems/arhiv/1999/6/volkova.
- Illyashenko N.S. Trendvotching yak instrument viznachennya strategichnih napryamiv rozvitku / N.S. Illyashenko, A.S. Rosohata // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 1. – S. 29-35.
- Illyashenko S.M. Dinamika rozvitku rinku poslug z nadannya vishchoyi osviti u Sumskiy oblasti / C.M. Illyashenko // Visnik Sumskogo derzhavnogo universitetu. Seriya: Ekonomika. – 2008. – no 2. – S. 187-192.
- Illyashenko S.M. Rol instrumentiv marketingu u formuvanni popitu na novu specialnist / C.M. Illyashenko // Zb. tez dopovidey Chetvertoyi mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi <>. Sumi, 29 veresnya-1 zhovtnya 2010 r. – Sumi: TOV Drukarskiy dim <>, 2010. – S. 101-103.
- Marketing u sferi osvitnih poslug: avtoref. dis… d-ra ekon. nauk : 08.06.02 / T.Ie. Obolenska; Hark. derzh. ekon. un-t. – H., 2002. – 33 s.
- Obolenska T.E. Marketing osvitnih poslug: vitchiznyaniy i zarubizhniy dosvid / T.E. Obolenska. – K. : KNEU, 2001. – 208 s.
- Pankruhin A.P. Marketing obrazovatelnyh uslug: metodologiya, teoriya i praktika / A.P. Pankruhin [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.lib.cc.ua/lib/knigi/ MARKETING/marktt_obrfg.htm.
- Ryabova Z. Zabezpechennya yakosti osviti v navchalnomu zakladi na osnovi marketingovih doslidzhen / Z. Ryabova [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/GupKdpi/2008-16/208-211.pdf.
- Semenyuk S.B. Doslidzhennya kon’yunkturi rinku osvitnih poslug / S.B. Semenyuk. – Ternopil: Vektor, 2008. – 160 s.
- Statistichniy shchorichnik Sumskoyi oblasti za 2009 rik / za red. L.I. Olehnovich. – Sumi: Golovne upravlinnya statistiki u Sumskiy oblasti, 2010. – 672 s.
- Upravlinnya marketingom nekomerciynih sub’iektiv: avtoref. dis… kand. ekon. nauk: 08.06.01 / Ie.P. Smirnova; Donec. derzh. un-t ekonomiki i torgivli im. M. Tugan-Baranovskogo. – Doneck, 2006. – 19 s.