Розширена анотація українською мовою
У статті авторами розглянуто сутність та досвід застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки результативності ребрендингу з огляду на стан показників адекватності, сили домінування та масштабності бренду.
Ключові слова: брендинг, ребрендинг, ренеймінг, рестайлінг, позиціонування, місія, адекватність, сила домінування, масштабність, ефективність.
Цитувати як: Makhnusha S. & Oleynik, O. (2011). Rebranding as a way of company long-lasting existence in the market . Marketing and Management of Innovations, 32, 143-150. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-20
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Berezin I. Pyat stupeney ot nazvaniya k brendu / I. Berezin // Prakticheskiy marketing. – 2004. – no 3 (85). – S. 13-21.
- Linnik K. Reanimaciya brenda / K. Linnik // Reklama. Teoriya i praktika. – 2007. – no 6. – S. 54-61.
- Mahnusha S.M. Metodika ocinyuvannya parametriv konkurentospromozhnosti torgovoyi marki yak elementa yiyi potencialu / S.M. Mahnusha // Aktualni problemi ekonomiki. – 2006. – no1. – S. 80-86.
- Mashkovcev A. Plody rebrendinga / A. Mashkovcev // Reklama. Teoriya i praktika. – 2006. – no 5. – S. 21-27.
- Ovchinnikova O.G. Rebrending / O.G. Ovchinnikova. – M. : Alfa-Press. – 2007. – 325 s.
- Pismenskaya E.B. Razvitie brenda vo vremeni. Problemy rebrendinga / E.B. Pismenskaya // Marketingovye issledovaniya. – 2006. – no 5. – S. 34-38.
- Skripnikov S. Polosataya revolyuciya v <> / S. Skripnikov, L. Nikitin // Ekspert. – 2005. – no 14 (461). – S. 47-53.
- Tielietov O.S. Rebrending na promislovomu pidpriiemstvi / O.S. Tielietov / Marketing ta logistika v sistemi menedzhmentu : zb. tez dopovidey VIII-yi mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi, 4-6 zhovtnya 2010. – Lviv : Vid-vo <>. – 2010. – S. 504.
- Tielietov O.S. Osoblivosti brendingu na pidpriiemstvah legkoyi promislovosti / O.S. Tielietov, S.I. Kolosok // Ekonomichni problemi stalogo rozvitku : zbirnik tez dopovidey naukovo-tehnichnoyi konferenciyi vikladachiv, spivrobitnikiv i studentiv. – Sumi, Vid-vo SumDU, 2006. – S.101-102.
- Event-marketing [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.promo56.ru/4.
- Mobile marketing [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.mixart.com.ua/about/mmerch/1.
- Direct mail [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.rb.ru/inform/106687.html.