Зміст |
Автори: Сторінки: 166-172 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-23
Розширена анотація українською мовою У статті досліджено конкурентну позицію українських державних банків у порівнянні з найбільшими комерційними банками, представниками приватного сектору. Виявлено основні характеристики, за якими державні банки поступаються приватним. Визначено головні недоліки та переваги діяльності державних банків, які впливають на їхню конкурентоспроможність. Ключові слова: державний банк, конкурентоспроможність державного банку, оцінка конкурентоспроможності, конкурентна позиція, капіталізація державних банків. Цитувати як: Onishchenko, V. (2011). Marketing analysis of the competitiveness of state-owned banks. Marketing and Management of Innovations, 32, 166-172. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-23 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua