Розширена анотація українською мовою
Розглянуто ретроспективу розвитку технічних та соціальних інновацій у світі, роль країн-лідерів та місце постсоціалістичних країн, зокрема України, у них. Підтверджено, що поодинці вижити в умовах сучасної глобалізованої економіки дуже проблематично. Висловлено гіпотезу можливого переходу людства до нового якісного стану суспільства вже найближчим часом.
Ключові слова: історично-інноваційний розвиток, історично-інноваційні перспективи, соціальні інновації, технічні інновації, маркетингова інноваційна діяльність, глобалізація світової економіки.
Цитувати як: Teletov, А. (2011). Innovate and development of mankind: the history and modernity. Marketing and Management of Innovations, 41, 13-24. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Migovich I.I. Marksizm dlya vsih (Marxism for all) / I.I. Migovich. – K. : Biznespoligraf, 2001. – 464 s.
- Tielietov O.S. Marketing produkciyi virobnicho-tehnichnogo priznachennya: monografiya. – Sumi: Vid-vo SumDU, 2002. – 231 s.
- Kurginyan S. Rossiysko-ukrainskie otnosheniya – ot situativnoy pragmatiki k polnocennoy strategii. [Elektronniy resurs] / S. Kurginyan. – Rezhim dostupu: http://kurginyan.ru/publ.shtml?cmd=art&theme=12&auth=&id=2316
- Tielietov O.S. Superechnosti v suchasnomu innovaciynomu seredovishchi / O.S. Tielietov // Mehanizm strategichnogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom : monografiya ; za zag. red. O.A. Bilovodskoyi. – Sumi : Universitetska kniga, 2010. – C. 67-82.
- Tielietov O.S. Marketingovi doslidzhennya : [navchalniy posibnik dlya VNZ] / O.S. Tielietov. – Kiyiv : Znannya Ukrayini, 2010. – 299 s.
- Smelzer N. Sociologiya / N. Smelzer. – M., 1994. – S. 84-85.
- Baydyuk E. Est li budushchee u molodyh ukrainskih futbolistov / E. Baydyuk // Kommunist. – 2011. – no 78 (1429). – 28 sentyabrya. – S. 4.
- Tielietov O.S. Marketingove zabezpechennya klasterizaciyi ekonomiki na regionalnomu rivni / O.S. Tielietov // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no1. – S. 176-184.