Зміст |
Автори: Сторінки: 80-84 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-10
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто основні проблеми сучасного маркетингу та визначено обмеження й перешкоди, які виникають при здійсненні інноваційних змін. Для обґрунтування необхідності інтеграції маркетингового та інноваційного менеджменту на основі виділених класифікаційних ознак систематизовано їх функції. Ключові слова: інновації, маркетингові механізми, бренд, фрагментація, інтеграція. Цитувати як: Golubovska, O. (2011). Problem-solving questions of the provision marketing and innovation activity on the enterprise. Marketing and Management of Innovations, 41, 80-84. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-10 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua