Зміст |
Автори: Сторінки: 85-89 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-11
Розширена анотація українською мовою У статті розглядаються питання використання концепції холістичного маркетингу як базису інтегрованих взаємодій фірми з клієнтом. Аналізуються основні параметри системи досліджуваної маркетингової парадигми у взаємозв’язку з певними цінностями кожного учасника. Наводиться авторська трактовка еволюційних етапів розвитку взаємодій партнерів з ринкових контактів. Ключові слова: холістичний маркетинг, бізнес, взаємодії, СRM, стратегія, партнерство. Цитувати як: Krikovtsev, A. (2011). Holistic marketing in the business interaction between enterprises. Marketing and Management of Innovations, 41, 85-89. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-11 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua