Зміст |
Автори: Сторінки: 113-119 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-15
Розширена анотація українською мовою У статті проаналізовано складові поняття бренда, приділено увагу дослідженню цінової орієнтації українських брендів, запропоновано стратегії для компаній з різними ринковими частками відповідно до їх цінового позиціонування. Ключові слова: бренд, цінова категорія, стратегія бренда. Цитувати як: Bashuk T. & Kosolap, N. (2011). Determination of appropriate brand strategy under its price category. Marketing and Management of Innovations, 41, 113-119. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-15 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua