Зміст |
Автори: Сторінки: 132-137 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-18
Розширена анотація українською мовою Керівництво банківських установ має готуватися до кризових ситуацій. Необхідність в цьому особливо довела нещодавня глобальна фінансова криза. Банк повинен застосовувати різні форми і канали комунікації залежно від становища самого банку та банківського сектора. Антикризові комунікації можна умовно поділяти на традиційні та нетрадиційні, на комунікації з учасниками ринку (контрагентами, рейтинговими агентствами), регуляторами та клієнтами банку. Ефективність комунікацій проявляється у відновленні довіри до банку з боку ринку та припинення паніки. Ключові слова: репутація банку, вилучення вкладів, маркетингові комунікації, криза, антикризові заходи, паніка, клієнтська політика, стабілізація фінансової системи. Цитувати як: Bortnikov, P. (2011). Opportunities of bank anti-crisis communications in the sphere of interactions with external parties . Marketing and Management of Innovations, 41, 132-137. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-18 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua