Зміст |
Автори:
Васильченко Анастасія Олегівна
Сторінки: 138-147
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті уточнюються система категорій і понятійний апарат конкурентних досліджень в умовах будівельної галузі у взаємозв’язку з методами реалізації стратегії розвитку. Автором обґрунтована доцільність використання методів маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю будівельного підприємства й подана авторська модель системи управління конкурентоспроможністю будівельного підприємства з урахуванням специфіки діагностики процесів розвитку підприємств будівельної галузі.
Ключові слова: конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, цільовий ринок, позиціонування, маркетингова діагностика, конкурентні дослідження.
Цитувати як: Vasilichenko, A. (2011). Marketing strategy of competitiveness management building enterprise . Marketing and Management of Innovations, 41, 138-147. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Anin V.I. Optimizaciya strategiy budivelnoyi organizaciyi v rinkovih umovah : monografiya / V.I. Anin. – K. : Ratibor, 2004. – 242 s.
- Azoev G.L. Konkurentnye preimushchestva firmy / G.L. Azoev, A.L. Chelenkov. – M. : OAO <>, 2000. – 256 s.
- Gorbatov V.M. Konkurentosposobnost i cikly razvitiya integrirovannyh struktur biznesa : monografiya / V.M. Gorbatov. – H. : ID <>, 2006. – 592 s.
- Guseva M.N. Upravlenie obespecheniem konkurentosposobnosti predprinimatelskih struktur v stroitelstve : monografiya / M.N. Guseva. – M. : Arhitektura- S, 2011 – 400 s.
- Ivanov Yu.B. Upravlinnya konkurentospromozhnistyu pidpriiemstva : pidruchnik / Yu.B. Ivanov, M.O. Kizim, O.M. Tishchenko. – H. : VD <>, 2010. – 320 s.
- Kovalenko M.A. Upravlinnya innovaciynim rozvitkom regionalnogo budivelnogo kompleksu / M.A. Kovalenko, V.Ya. Procenko // Zbirnik naukovih prac Cherkaskogo derzhavnogo universitetu. Seriya: ekonomichni nauki. Vipusk 15. – Cherkasi : ChDTU, 2005. – S. 114-118.
- Konkurentnaya diagnostika firmy: koncepciya, soderzhanie, metody: monografiya / L.S. Shevchenko, V.I. Torkatyuk, N.A. Kizim, A.L. Shutenko. – H. : ID <>, 2008. – 240 s.
- Podolskiy R.Yu. Ocinka vplivu faktoriv zovnishnogo seredovishcha na diyalnist budivelnih organizaciy / R.Yu. Podolskiy, V.G. Kuznecov // Visnik Ternopilskoyi akademiyi narodnogo gospodarstva. – Ternopil : Vidavnictvo TANG <>. – Vip. no 5. -2002. – S.125-128.
- Stepanenko A.A. Predvaritelnyy kompleks marketinga kak faktor povysheniya konkurentosposobnosti na primere Volgogradskoy stroitelnoy kompanii / A. A. Stepanenko // Vestnik INZhEKONa. Vyp. 4 (17). – 2007. – S.489-492.
- Yudanov A.Yu. Konkurenciya: teoriya i praktika : ucheb.-prakt. posob. / A.Yu. Yudanov. – M. : Asoc. avtorov i izdateley <>; izd. <>, 1998. – 384 s.
|