Зміст |
Автори: Сторінки: 33-37 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-03
Розширена анотація українською мовою У статті визначені теоретичні джерела маркетингу. Виявлені подвійний характер та двоєдина сутність маркетингу як інструменту трансформації продукту праці в товар. Розглянуто місце та роль маркетингу в системі економічних наук. Доведено, що маркетинг має фізичну й економічну складові. Ключові слова: потреби, споживач, концепція маркетингу, споживча цінність, управління зв’язками із споживачами, товар, якість життя. Цитувати як: Oklander, T. (2011). Genesis of marketing. Marketing and Management of Innovations, 41, 33-37. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-03 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua