Зміст |
Автори:
Перерва Петро Григорович, Ткачова Надія Петрівна
Сторінки: 55-66
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто сутність конкурентно-синергетичного бенчмаркінгу. Розроблено класифікацію видів синергетичного ефекту. Визначено джерела виникнення синергетичного ефекту при проведенні бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропоновані методичні засади визначення синергетичного ефекту при формуванні конкурентних переваг.
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні переваги, синергетичний ефект, бенчмаркінг, машинобудівні підприємства, ефективність діяльності.
Цитувати як: Pererva P. & Tkachova, N. (2011). Synergetic effect of benchmarking competitive advantages. Marketing and Management of Innovations, 41, 55-66. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Azoev G.L. Konkurentnye preimushchestva firmy / G.L. Azoev, A.P. Chelenkov / Gos. un-t upravleniya, Nac. fond podgotovki kadrov. – M. : OAO <>, 2000. – 256 s.
- Ivanov Yu.B. Konkurentni perevagi pidpriiemstva: ocinka, formuvannya ta rozvitok: monografiya / Yu.B. Ivanov, P.A. Orlov, O.Yu. Ivanova. – H. : INZhEK, 2008. – 352 s.
- Fathutdinov R.A. Menedzhment konkupentosposobnosti tovapa / R.A. Fathutdinov. – M. : AO <>, 1995. – 56s.
- Kuznecov B.L. Sinergeticheskiy benchmarking / B.L.Kuznecov, M.M.Sharamko. – Naberezhnye Chelny : uzd-vo KamPI, 2006.
- Ostrovskaya V.N. Konkurentno-integracionnyy benchmarking kak instrument effektivnogo vzaimodeystviya rossiyskih predpriyatiy roznichnoy torgovli v period krizisa: monografiya / V.N. Ostrovskaya. – M. : KnoRus, 2009. – 368s.
- Belokorovin E. Kak ispolzovat vozmozhnosti benchmarkinga v otechestvennyh usloviyah / E. Belokorovin, D. Maslov // Upravlenie kompaniey. – 2005. – no 1. – S. 10-16.
- Gornostaeva Zh.V. Benchmarking v sfere uslug: monografiya Zh.V. Gornostaeva [i dr.]; GOU VPO <>. – Shahty : GOU VPO <>, 2009. – 97 s.
- Danilov I.P. Benchmarking – effektivnyy instrument povysheniya konkurentosposobnosti / I.P. Danilov, S.Yu. Mihaylova, T.V. Danilova // Standarty i kachestvo. 2005. – no1. – S. 44.
- Erkov A. Benchmarking – sovremennoe napravlenie razvitiya marketinga [Elektronniy resurs] / A. Erkov // Otraslevoy portal <>. – Rezhim dostupu: http://www.logistics.ru/9/3/index.htm.
- Ivanov I.N. Konkurentnyy analiz. Benchmarking / I.N. Ivanov, D.Yu. Fukova // Ekonomicheskiy analiz: teoriya i praktika. – 2009. – no22. – S. 53-55.
- Maslov D.V. Osobennosti primeneniya benchmarkinga na malyh i srednih predpriyatiyah / D.V. Maslov, E.A. Belokorovin // Metody menedzhmenta kachestva. 2004g. -no8. – S.66.
- Mihaylova E.A. Benchmarking / E.A. Mihaylova. – M. : Blagovest-V, 2002. – 176 s.
- Pilcher Terri. Benchmarking kak sredstvo povysheniya konkurentosposobnosti / Terri Pilcher // Evropeyskoe kachestvo. – 2004. – no1. – S. 40-46.
- Protasov D.V. Teoriya i praktika primeneniya tehnologii benchmarkinga dlya uluchsheniya kachestva deyatelnosti organizacii : monografiya / D.V. Protasov. – Tambov : Izd-vo Tamb. gos. tehn. un-ta, 2009. – 80 s.
- Sharamko M.M. Kritika opredeleniy i principov benchmarkinga / M.M. Sharamko // Socialno-ekonomicheskie i tehnicheskie sistemy. – 2005. – no6 (14). – S.32-36.
- Bozhkova V.V. Reklama ta stimulyuvannya zbutu : navch. posib. [dlya stud. vishch. navch. zakl.] / V.V. Bozhkova, Yu.M. Melnik; – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2009. -200 s. – S. 156.
|