Зміст |
Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, Пузікова Марина Вікторівна
Сторінки: 67-74
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Визначено сутність персонального брендингу, розкрито специфічні особливості персональних брендів порівняно з класичними, що виділяють їх як особливу ринкову силу, розглянуто та удосконалено концептуальні положення формування персонального бренда як товару, розроблено класифікацію груп інструментів персонального брендингу.
Ключові слова: персональний бренд, персональний брендинг, ефективний бренд, конкурентоспроможність особистості, імідж, репутація.
Цитувати як: Bilovodska O. & Pusikova, M. (2011). Analysis and estimation of the personal branding in the conditions of personality’s increase of professional success. Marketing and Management of Innovations, 41, 67-74. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Biznes-administruvannya: magisterskiy kurs : pidruchnik / za zag. red. L.G. Melnika, S.M. Illyashenka, I.M. Sotnik. – Sumi : VTD <>, 2008. – 896 s.
- Bilovodska O.A. Personalniy brending yak vazhliviy instrument uspishnoyi profesiynoyi diyalnosti / O.A. Bilovodska, M.V. Puzikova // Ekonomichni problemi stalogo rozvitku: tezi dopovidey naukovo-tehnichnoyi konferenciyi vikladachiv, spivrobitnikiv, aspirantiv i studentiv fakultetu ekonomiki ta menedzhmentu, prisvyachenoyi dnyu nauki v Ukrayini, Sumi, 18-22 kvitnya 2011 roku / Vidp. za vip. A.Yu. Zhulavskiy. – Sumi : SumDU, 2011. – Ch. 4. – S. 223-224.
- Burdyugova E. Personalnyy brending [Elektronniy resurs] / E. Burdyugova. – Rezhim dostupu: http://burdyugova.ru/archives/brending.
- Godin A.M. Brending / A.M. Godin, A.A. Dmitriev, I.B. Bablenkov : uchebnoe posobie. – M.: Izdatelsko-torgovaya korporaciya <>, 2004. – 364 s.
- Isaev V.V. Marketing lichnosti : uchebnoe posobie / V.V. Isaev. – SPb: Piter, 2003. – 259 s.
- Kazakova E. Marketing lichnosti / E. Kazakova // Marketing i reklama. – 2010. – no2. – S. 54-56.
- Kotler F. Personalnyy brending. Tehnologiya dostizheniya lichnoy populyarnosti / F.Kotler, I. Reyn, M. Hemlin, M. Stoller; [per. s angl. E. Simdyashkinoy, N. Kocyubo]. – M. : Grebennikov, 2008. – 396 s.
- Maknelli D. Kak vydelitsya iz tolpy ili formula personalnogo brendinga / D. Maknelli, K. Spik; per. s angl. K. Tkachenko. – M. : GRAND : FAKR-PRESS, 2004. – 190 s.
- Rampersad H. Autentichnyy personalnyy brending kak sposob samorazvitiya lichnosti / H. Rampersad, L. Martirosyan // Upravlenie razvitiem personala. – 2010. – no1. – S. 62-66.
- Romat E. Lichnostnaya reklama v sisteme personalnogo marketinga / E. Romat // Marketing i reklama. – 2010. – no2. – S. 30-35.
- Rotov A.S. Personalnyy brending kak instrument egomarketinga [Elektronniy resurs] // Problemy innovacionnogo razvitiya nacionalnoy ekonomiki: sbornik nauchnyh trudov / pod red. d.e.n. P. G. Shelomenceva. – Ekaterinburg : Institut ekonomiki UrO, 2007. – Rezhim dostupu: www.uiec.ru/publikacii/proekty_uchenyh/proekt_2007/razdel_2/.
- Rotov A.S. Formirovanie i ispolzovanie personalnogo brenda v marketingovoy sisteme: avtoreferat dis. kand. ekon. nauk: 08.00.05 [Elektronniy resurs] / Sankt-Peterburgskiy gosudarstvennyy universitet ekonomiki i finansov. – Sankt-Peterburg, 2010. – 16 s. – Rezhim dostupu: www.finec.ru/thesis/d08rotovas.doc.
- Samobrending.[Elektronniy resurs] – Rezhim dostupu: www.optimist.kz/page.php?page _ id=12&lang=1&parent_ id=0&article_id=481.
- Sviridova L.V. Sovremennye instrumenty menedzhmenta v upravlenii chelovecheskimi resursami v usloviyah innovacionnogo razvitiya / L.V. Sviridova // Vlast, biznes, biznes – obrazovanie: integraciya na puti modernizacii. – 2011. – C. 332-340.
- Centr biznes-osviti pri Odeskomu derzhavnomu ekonomichnomu universiteti. [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://center-mba.com/news_id.php?aid=375.
- Chernousov V. Samoprezentaciya, rasskaz o sebe [Elektronniy resurs] / V. Chernousov. – Rezhim dostupu: www.stimul.biz/ru/lib/articles/1863/.
- Yudina P. Samobrending [Elektronniy resurs] / P. Yudina. – Rezhim dostupu: www.dv-reclama.ru/others/articles/detail.php?ELEMENT_ID=8417.
- Dignen B. A brand – new you / B. Dignen // Business spotlight. – 2008. – no5. – R. 30-37.
- Peters T. The Brand Called you [Elektronniy resurs] / Tom Peters. – Rezhim dostupu: vww.fastcompany.com/magazine/10/brandyou.html.
|