Зміст |
Автори: Сторінки: 75-79 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-09
Розширена анотація українською мовою У статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України. Ключові слова: управління інноваційною діяльністю, стимулювання збуту, цільові групи споживачів, освітні послуги, ВНЗ. Цитувати як: VBozhkova V. & Timokhina, J. (2011). Development of complex sales promotion of educational services in the specialty «Management of innovation activities». Marketing and Management of Innovations, 41, 75-79. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-09 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua