|
Том 2 Випуск 4 (частина 2), 2011 опубліковано 30 Грудня, 2011 Басанцов Ігор Володимирович, Баласюкова Ірина В’ячеславівна Засади державної інноваційної економічної політики в Україні Сторінки: 13-23 Мазуренко Валентина Петрівна, Матвієнко Наталія Олександрівна Розвиток мобільного маркетингу в Україні Сторінки: 24-29 Олефиренко Олег Михайлович, Карпіщенко Марина Юріївна Сторінки: 30-40 Пересадько Галина Олександрівна, Науменко Сергій Іванович, Рогаль Тетяна Валеріївна Життєвий цикл мобільних пристроїв Сторінки: 41-45 Рассихіна Вікторія Євгенівна, Мартинова Ольга Валентинівна Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Сторінки: 46-51 Фіщенко Оксана Миколаївна, Халаімова Алла Вікторівна Особливості оцінювання інноваційних ризиків Сторінки: 52-57 Нагорний Євген Ігорович Сторінки: 58-63 Ілляшенко Сергій Миколайович Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу Сторінки: 64-74 Должанський Ігор Зіновійович, Крачковська Наталія Володимирівна Особливості маркетингу анімаційних фільмів і дуалізм відеопродукту Сторінки: 75-82 Звягінцева Ольга Борисівна Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії Сторінки: 83-88 Мельник Юлія Миколаївна Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування Сторінки: 105-110 Пєтєшова Тетяна Анатоліївна Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку Сторінки: 111-117 Пугачова Олена Сергіївна, Ковальчук Світлана Володимирівна Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі Сторінки: 118-123 Іванова Валентина Василівна Інноваційні підходи до інформаційного забезпечення освітянських послуг Сторінки: 131-136 Петкова-Георгієва Стоянка Петкова Проблеми інноваційного менеджменту на болгарському ринку цінних паперів Сторінки: 137-140 Прокопенко Ольга Володимирівна, Кармінський Олександр Маркович, Кліменко Ольга Вікторівна Роль рейтингу в освітньому процесі ВНЗ Сторінки: 141-146 Міцура Олена Олексіївна, Провозьон Юлія Миколаївна Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі Сторінки: 147-154 Райко Діана Валеріївна Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб Сторінки: 155-166 Троян Марія Юріївна Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем Сторінки: 167-174 Голишева Євгенія Олексіївна Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль Сторінки: 175-180 Домашенко Марина Дмитрівна Формування зон економічної безпеки зовнішньоекономічної діяльності машинобудівних підприємств Сторінки: 181-185 Каленіченко Юрій Борисович, Смірнова Яна Ігорівна Креативність як основа менеджменту організації Сторінки: 186-191 Мельник Тетяна Миколаївна, Зубко Олена Віталіївна Інноваційний регрес у товарній структурі зовнішньої торгівлі України Сторінки: 192-199 Касьяненко Володимир Олексійович Сторінки: 200-204 Коверга Сергій В’ячеславович, Передерєєва Ольга Сергіївна, Кузьменко Світлана Павлівна Ефективність діагностики техніко-технологічного потенціалу машинобудівного підприємства Сторінки: 205-209 Солоха Дмитро Володимирович Концептуальні основи управління інноваційним потенціалом соціально-економічної системи регіону Сторінки: 210-221 Тельнова Ганна Володимирівна Підсистема економічної діагностики фінансового стану в системі фінансового менеджменту підприємства Сторінки: 222-228 Фещенко Ольга Михайлівна, Ільченко Вікторія Миколаївна Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств АПК на експортних ринках Сторінки: 229-236 Школа Вікторія Юріївна, Щербаченко Вікторія Олексіївна Сторінки: 237-241 Азарян Артур Арменович Управління макропроцесами ринку нерухомості в Україні: теорія і методи Сторінки: 242-251 Криворучко Лариса Борисівна Сторінки: 252-256 Хлобистов Євген Володимирович, Жарова Любов Валеріївна Сторінки: 257-267 Бєлякова Оксана Володимирівна Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів Сторінки: 268-272 Мащак Наталія Михайлівна Стратегічна узгодженість логістичної діяльності підприємства на екологічних засадах Сторінки: 273-282 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua