Зміст |
Автори:
Примак Тетяна Олександрівна
Сторінки: 13-20
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті запропонований комплексний підхід до класифікації стратегій позиціонування на основі систематизації критеріїв створення відмінних характеристик товару, марки, підприємства
Ключові слова: маркетинг, стратегія, позиціонування, класифікація, відмітні атрибути та характеристики.
Цитувати як: Prymak, T. (2012). Strategies of positioning in marketing theory. Marketing and Management of Innovations, 1, 13-20. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker David A. Strategic Market Management: Global Perspectives / David A. Aaker, Damien Mc. Loughlin. – New York : John Wiley and Sons, Ltd, 2010. – 368 p.
- Kotler F. Marketing. Menedzhment: analiz, planirovanie, vnedrenie, kontrol / F. Kotler. – SPb. : Piter, 1998. – 896 s.
- Assel Genri. Marketing: principy i strategiya : uchebnik / Genri Assel. – [2-e izdanie]. – M. : Infra-M, 1999. – XII, 804 s.
- Lamben Zh. Zh. Strategicheskiy marketing. Evropeyskaya perspektiva / Zh. Zh. Lamben; [per. s franc. B. I. Liflyandchik, V. L. Dunaevskogo, S. A. Buryana]. – SPb. : Nauka, 1996. – 610 s.
- Porter Maykl E. Konkurentnaya strategiya: Metodika analiza otrasley i konkurentov / Maykl E. Porter; [per. s angl. – 2-e izd.]. – M. : Alpina Biznes Buks, 2006. – 454 s.
- Traut Dzhek. Differenciruysya ili umiray! Vyzhivanie v epohu ubiystvennoy konkurencii / Dzhek Traut, Stiv Rivkin; [per. s angl. E. Kolotvina]. – SPb. : Piter, 2010. – 304 s.
- Traut Dzh. Pozicionirovanie. Bitva za uznavaemost / Dzh. Traut, E. Rays; [per. s angl. S. Zhilcova]. – SPb. : Piter, 2004. – 256 s.
- Dibb S. Prakticheskoe rukovodstvo po segmentirovaniyu rynka: celi, analiz, strategii / Salli Dibb, Lindon Simkin; [per. s angl. S. Zhilcova]. – SPb. : Piter, 2002. – 390 s.
- Huley G., Sonders D. Marketingovaya strategiya i konkurentnoe pozicionirovanie / G. Huley, D. Sonders. – M. : Balans Biznes Buks, 2005. – 800 s.
- Zozulov O.V. Tipi pozicionuvannya tovariv i marok na spozhivchomu rinku / O.V. Zozulov // Marketing v Ukrayini. – 2008. – no6. – S. 49-52.
- Doel Piter. Marketing-menedzhment i strategii / Piter Doel; [per. s angl. S. Zhilcova]. – [3-e izdanie]. – SPb. : Piter, 2002. – 544 s.
- Vind Dzh. Pozicionirovanie / Marketing. Enciklopediya / pod. red. M. Beykera – SPb. : Piter, 2002. – 1196 s. – S. 369-376.
- Temporal P. Effektivnyy brend-menedzhment / P. Temporal; [per. s angl.]. – SPb. : Neva, 2003. – 320 s.
- Terentev Yu.V. Pozicionirovanie torgovyh marok / Yu.V. Terentev, V. Bakaeva// Marketing. – 2007. – no4. – S. 50-58.
- Gromova E. Pozicionirovanie brenda / E. Gromova, M. Gerasimova // PR-menedzher. – 2008. – no5. – S. 23-33.
|