Зміст |
Автори: Сторінки: 96-104 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-10
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуті методичні підходи до визначення ринкового потенціалу, які застосовуються у світовій практиці. На основі аналізу існуючих наукових підходів до вибору цільового ринку розроблено адаптовану до потреб та можливостей вітчизняних підприємств методику оцінки привабливості ринкових сегментів. Ключові слова: ринковий потенціал, сегментування, рівень попиту, привабливість ринку, цільовий сегмент. Цитувати як: Zaychuk, T. (2012). Theoretical aspects of the definition of market potential and targeting by domestic companies. Marketing and Management of Innovations, 1, 96-104. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-10 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua