Зміст |
Автори: Сторінки: 114-122 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-12
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто вплив економічної глобалізації на маркетингову діяльність організацій. Визначено, як змінюється система ризиків маркетингової діяльності приватних і державних організацій під впливом глобалізації. Ключові слова: глобалізація, зовнішнє середовище, організація, маркетингова діяльність, ризики. Цитувати як: Petrunya, V. (2012). Risks of marketing activity: globalization influence. Marketing and Management of Innovations, 1, 114-122. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-12 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua