Зміст |
Автори: Сторінки: 201-208 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-23
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто проблематику дослідження впливу галузевого ринку на розроблення та реалізацію стратегій адаптивного розвитку підприємства. Основу запропонованого підходу становить розроблення альтернативних напрямків стратегічних рішень для окремих промислових підприємств з урахуванням їхніх позиції на ринку й особливостей функціонування галузевого ринку. Ключові слова: галузевий ринок, адаптивний розвиток, стратегії розвитку, конкурентна позиція, стратегічна матриця, ринкова частка. Цитувати як: Zagornaya, T. (2012). Influence of the structure branch market on adaptive development of the enterprise. Marketing and Management of Innovations, 1, 201-208. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-23 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua