Зміст |
Автори: Сторінки: 241-245 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-29
Розширена анотація українською мовою У цій науковій статті досліджено можливості застосування маркетингових механізмів у галузі охорони здоров’я України. Також у праці проаналізовано позитивні та негативні результати застосування маркетингових інструментів на прикладах України та інших країн. Ключові слова: маркетинг, маркетингові інструменти, медична допомога, медична послуга, медичне страхування. Цитувати як: Ovsyanetska, O. (2012). The future of using marketing tools in health care system in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 1, 241-245. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-29 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua