Зміст |
Автори: Сторінки: 246-255 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-30
Розширена анотація українською мовою Визначення доцільності використання різного роду моделей для визначення особливостей формування та розвитку взаємовідносин між певними категоріями контрагентів у господарській діяльності корпорацій. Запропонована модель, що відображає особливості взаємовідносин між власниками та менеджерами компаній з метою підвищення мотивації впровадження корпоративного екологічного менеджменту та аудиту. Ключові слова: корпорація, власник, менеджер, оптимальний розмір винагороди, екоорієнтоване корпоративне управління. Цитувати як: Pimonenko, T. (2012). Relationship modeling of shareholders and management in the ecologically corporate governance. Marketing and Management of Innovations, 1, 246-255. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-30 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua