Зміст |
Автори: Сторінки: 89-95 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-09
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто інноваційні підходи до проведення маркетингового дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах самообслуговування за допомогою методики «Mystery Shopping». Розроблено алгоритм проведення маркетингового дослідження «Mystery Shopping» у магазині самообслуговування. Ключові слова: Mystery Shoppіng, магазин самообслуговування, маркетингове дослідження, роздрібна торгівля, сегментація, споживач, «таємничий» покупець. Цитувати як: Antipona Yu. & Sorochan, D. (2012). Adapting of marketing research methodology “Mystery Shopping” to the specifics of retail self-service shops. Marketing and Management of Innovations, 1, 89-95. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-09 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua