Розширена анотація українською мовою
Розглянуто практичне застосування методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві шляхом взаємоузгодження складових ринкової, виробничої та інноваційної діяльності. Запропоновано два альтернативні шляхи переведення підприємства до рівноважного стану.
Ключові слова: тип стратегічної поведінки, продуктовий портфель, інноваційний процес, машинобудівне підприємство.
Цитувати як: Karpishchenko O. & Karpishchenko, M. (2012). Practical aspects of the methodological apparatus of the innovation process’ rational organization as an example of machine-building enterprise. Marketing and Management of Innovations, 2, 146-156. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-16
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Gospodarskiy kodeks Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=436-15&chk=4/UMfPEGznhheyB.ZitusiN3HI4a Us80msh8Ie6.
- Derzhavniy komitet statistiki Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://ukrstat.gov.ua/.
- Zavyalov P.S. Konkurentosposobnost i marketing / P.S. Zavyalov // Rossiyskiy ekonomicheskiy zhurnal. – 1995. – no 12. – S. 51-54.
- ZAO <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.tambovpolimer.ru/katalog/5/.
- ZAO <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.nornat.ru/index.php.
- Innovacionnyy menedzhment : sprav. posobie / [pod red. P.N. Zavlina, A.K. Kazanceva, L.E Mindeli]. – [izd. 2-e, pererabot. i dop. – M. : CISN, 1998. – 568 s.
- Karpishchenko O.O. Rozrobka metodichnogo pidhodu do racionalnoyi organizaciyi innovaciynogo procesu na pidpriiemstvi / O.O. Karpishchenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2012. – no1. – S. 156-163.
- Koncepciya strategicheskoy biznes-edinicy [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.erudition.ru/referat/ref/id.49436_1.html.
- Mazur I.I. Restrukturizaciya predpriyatiy i kompaniy : ucheb. posobie dlya vuzov / I.I. Mazur, V.D. Shapiro; pod obshch. red. I.I. Mazura. – M. : ZAO <>, 2001. – 456 s.
- NPO <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://tlnh.ru/index-10.htm.
- Pavlenko I.A. Ekonomika ta organizaciya innovaciynoyi diyalnosti : navch.-metod. posibnik dlya samost. vivch. disc./ I.A. Pavlenko, N.P. Goncharova, G.O. Shvidanenko. – K. : KNEU, 2002. – 150 s.
- Postanova KMU no1174 vid 23 lipnya 2003 r. <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1174-2003-%EF.
- Rybalchenko I. Prakticheskie metody razrabotki i analiza tovarnoy strategii predpriyatiya na osnove vnutrenney vtorichnoy informacii [Elektronniy resurs] / I. Rybalchenko // Korporativnyy menedzhment. – Rezhim dostupu: http://www.cfin.ru/marketing/quasi_bcg.shtml.
- Savickaya G.V. Analiz hozyaystvennoy deyatelnosti predpriyatiya : ucheb. posobie / G.V. Savickaya. – [6-e izd. pererab. i dop.]. – Mn. : Novoe znanie, 2001. – 704 s.
- Trifilova A.A. Metodologiya innovacionnogo razvitiya predpriyatiya : diss. … doktora ekon. nauk : 08.00.05 / Anna Aleksandrovna Trifilova. – Nizhniy Novgorod, 2005. – 400 s.