Зміст |
Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, Гайдабрус Наталія Віталіївна
Сторінки: 22-31
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розроблено підхід до формування стратегії брендингу міста. Наведено детальний опис етапів розроблення та впровадження стратегії і подано класифікацію моделей брендингу міста. Розглянуто етапи брендингу на прикладі м. Сум.
Ключові слова: міста, стратегія брендингу міста, оцінка бренда міста, моделі брендингу міст.
Цитувати як: Bilovodska O. & Gaidabrus, N. (2012). Strategic approach of brand creation (as an example Sumy). Marketing and Management of Innovations, 2, 22-31. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Anholt S. Brending: doroga k mirovomu rynku / S. Anholt. – M. : Kudic-Obraz, 2004. – 272 s.
- Boumen K. Osnovy strategicheskogo menedzhmenta : per. s angliyskogo – M. : Yuniti, 2001. – 175 c.
- Vizgalov D.V. Marketing goroda / D.V.Vizgalov. – M. : Institut ekonomiki goroda, 2008. – 110 s.
- Knyazeva I.V. Marketing territoriy : kurs lekciy / I.V. Knyazeva, E.V. Shevcova. -Novosibirsk : SibAGS, 2007. – 200 s.
- Lavrov A.N. Territorialnyy marketing / A.N. Lavrov. – Kemerovo : KemGU, 1994. – 262 c.
- Marketing mest: privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy / [F. Kotler, K. Asplund, I. Reyn, D. Hayder]. – S.-Pb. : Stokgolmskaya shkola ekonomiki v Sankt-Peterburge, 2005. – 385 s.
- Pankruhin A.P. Marketing territoriy / A.P. Pankruhin. – [2-e izd.] – S.-Pb. : Piter, 2006. – 216 s.
- Popov A.V. Ocenka kulturno-imidzhevogo potenciala territorialnyh obrazovaniy : dis. na soiskanie uchenoy stepeni magistra geografii: spec. 11.00.02 <> / Popov Andrey Vladimirovich. – Perm, 2007. – 211 s.
- Sachuk T.V. Territorialnyy marketing / T.V. Sachuk. – SPb. : Piter, 2009. – 368 s.
- Stas A. Novaya geraldika. Kak strany, regiony i goroda sozdayut i razvivayut svoi brendy <>, 2009. – 208 s.
- Alford P. Positioning the Destination Product: Can Regional Tourist Boards Learn from Private Sectors Practice? // Journal of Travel and Tourism Marketing, 1998.
- Andersen J. M. Scwab & M.B. Scwab Nordjysk Kultur-Erhvervsundersogelse [Culture- Business Survey in North Jutland 2004], Aalborg Municipality, 2004.
- Anholt S. Brand new justice: how branding places and products can help the developing world. – rev. ed. – Amsterdam : Butterworth Heinemann, 2005. – 173 p.
- Anholt S. Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / S. Anholt. – 1-st edition. – Palgrave Macmillan, 2007. – 160 p.
- Anholt S. Places: Identity, Image and Reputation / S. Anholt. – Palgrave Macmillan, 2009. – 256 p.
- Dinnie, K. Place-branding: overview of an emerging literature. Place-branding, 2004. – 106-110 p.
- Avraham Eli. Media Strategies for Marketing Places in Crisis: Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations / Eli Avraham, Eran Ketter. – Butterworth-Heinemann, 2008.
- Govers R. Virtual Tourism Destination Image: Glocal Identities Constructed, Perceived and Experienced, Promotors: Prof. dr. F.M. Go & Prof. dr. K. Kumar. – Rotterdam School of Management Erasmus University, 2005. – R. 118-125.
- Ashworth Gregory. Place Marketing: Marketing in the Planning and Management of Places / Gregory Ashworth, Piet Pellenbarg, Henry Voogd. – Routledge. – 1 edition. – 2009. – 328 p.
- Moilanen Teemu. How to Brand Nations, Cities and Destinations: A Planning Book for Place Branding / Moilanen Teemu, Rainisto Seppo. – Palgrave Macmillan, 2009.
- Ward S. Selling places: the marketing and promotion of towns and cities / S. Ward // Spon Press. Studies in History, Planning & the Environment. – 1998. – 13 August. – R. 56-65.
|