Зміст |
Автори:
Ілляшенко Сергій Миколайович, Гайтина Наталія Миколаївна, Кириченко Тетяна Володимирівна, Рибалка Марина Вікторівна
Сторінки: 240-246
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-27
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Викладено результати маркетингового дослідження ставлення населення м. Сум, у соціальному, статевому і віковому розрізах, до актуальних екологічних проблем сьогодення. Визначена пріоритетність цих проблем для населення. Отримані результати можуть бути використані для обґрунтування програм сталого розвитку території.
Ключові слова: екологічні проблеми, екологічні пріоритети населення, стійкий розвиток території, інформаційний супровід сталого розвитку, узгодження інтересів груп населення.
Цитувати як: Illiashenko, S., Haityna, N., Kyrychenko T. & Rybalka, M. (2012). Research of Sumy population relation to present ecological problems. Marketing and Management of Innovations, 2, 240-246. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-27
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ekologichni problemi svitu [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.info-works.com.ua/all/ekologia/2.html.
- Eko-marketing – vigidniy instrument polipshennya imidzhu, – opituvannya spozhivachiv [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.spekl.ua/lang/ua/ /about-company/news/id/076.
- Illyashenko S.M. Formuvannya rinku ekologichnih innovaciy: ekonomichni osnovi upravlinnya : monografiya / S.M. Illyashenko O.V. Prokopenko / za red. d.e.n., prof. S.M.Illyashenka. – Sumi: VTD <>, 2002. – 250 s.
- Karpinskaya Yuliya. Ekologicheskie issledovaniya <> ot IDS Group/ Yuliya Karpinskaya // Marketingovye issledovaniya v Ukraine. – 2011. – no 1. – S. 50-56.
- Lukyanchikov N.N. Ekonomika i organizaciya prirodopolzovaniya / N.N. Lukyanchikov, I.M. Potravnyy. – M. : Troyka, 2000. – 456 s.
- Melnik L.G. Metodologiya razvitiya : monografiya / L.G. Melnik. – Sumy : ITD <>, 2005. – 602 s.
- Melnik L.G. Ekonomika razvitiya : monografiya / L.G. Melnik. – Sumy : ITD <>, 2006. – 662 s.
- Primak T.O. Ekomarketing: svitovi ta ukrayinski realiyi / T.O. Primak // Problemi i perspektivi rinkovo-oriientovanogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom ; za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi: TOV <>, 2011. – S. 564-589.
- Prokopenko O.V. Analiz gotovnosti spozhivachiv do splati cinovoyi nadbavki za ekologichnist tovariv riznogo tipu / O.V. Prokopenko, O.D. Alekseienko // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2006. – no 2. – S. 33-38.
- Prokopenko O.V. Ekologizaciya innovaciynoyi diyalnosti: motivaciyniy pidhid : monografiya / O.V. Prokopenko. – Sumi : VTD <>, 2008. – 392 s.
- Sabadash V.V. Prikladnye aspekty formirovaniya strategii ekologo-orientirovanogo razvitiya nacionalnoy ekonomiki / V.V. Sabadsh, A.N. Tur // Sovremennye tendencii v upravlenii socialno-ekonomicheskim razvitiem territorii : monografiya / pod red. S.G. Emelyanova, I.V. Minakovoy. – Orel : APLIT, 2010. – S. 417-433.
- Staliy rozvitok ta ekologichna bezpeka suspilstva v ekonomichnih transformaciyah : monografiya / [Andrieieva N.M., Baranik V.O., Balashov Ie.V. ta in.]; Za naukovoyu redakciieyu d.e.n., prof. Hlobistova Ie.V. / RVPS Ukrayini, IPRED NAN Ukrayini, SumDU, LNTU, NDI SRP. – Simferopol : PP <>, 2010. – 582 s.
- Fortunatov V.V. Istoriya mirovyh civilizaciy / V.V. Fortunatov. – SPb. : Piter, 2011. – 528 s.
- Deloitte Touche Tohmatsu Limited. Official website [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.deloitte.com.
- Landor: Strategic Brand Consulting and Design [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://landor.com.
- Ottman J. The New Rules of Green Marketing: Strategies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding / J. Ottman. – San Francisco: Berrett-Koehler Publishers, 2011. – 342 p.
|