Розширена анотація українською мовою
Розглянуто теоретичні підходи різних авторів до змісту поняття «інновація», проаналізовано інновації в освіті, визначено сутність та показано необхідність застосування маркетингу інновацій на ринку освітніх послуг, виділено напрями інновацій у вищій освіті, об’єкти та суб’єкти інноваційної діяльності вищої школи.
Ключові слова: інновація, інноваційна освіта, інноваційна освітня діяльність, інноваційний вищий навчальний заклад, маркетинг інновацій, ринок освітніх послуг.
Цитувати як: Semenjuk, S. (2012). Marketing of innovations at the market of educational services. Marketing and Management of Innovations, 2, 39-44. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Volynkina M.V. Innovacii i predprinimatelstvo: sootnoshenie ponyatiy / M.V.Volynkina // Zakon. – 2006. – no 4. – S. 33.
- Innovaciyi na rinku osvitnih poslug v Ukrayini / O.V. Pashchuk // Visn. In-tu ekon. prognozuvannya. – 2004. – no 1. – S. 77-81.
- Kratt O.A. Reforma menedzhmentu vishchoyi osviti: peredumovi, specifika, paradigmi / O.A.Kratt // Naukovi praci DonNTU. Seriya ekonomichna. – Vipusk 39-1. – S. 201-206.
- Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d.e.n, prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – 624 s.
- Paliy N.S. Marketingova innovaciyna politika : navch. posib. / N.S. Paliy. – Doneck : Donec. nac. un-t ekonomiki i torgivli im. M.Tugan-Baranovskogo, 2008. – 130 c.
- Morozov Yu.P. Innovacionnyy menedzhment : ucheb. posobie. / Yu.P. Morozov. – M. : YuNITI-DANA, 2000. – 447 s.
- Semenyuk S.B. Doslidzhennya kon’yunkturi rinku osvitnih poslug vishchih navchalnih zakladiv : monografiya / S.B. Semenyuk. – Ternopil : Vektor, 2009. – 160 s.
- Tviss B. Upravlenie nauchno-tehnicheskimi novovvedeniyami / B. Tviss. – M. : Ekonomika, 1989. – 271 s.
- Trifilova A.A. Sovremennyy innovacionnyy menedzhment / A.A. Trifilova, I.A. Korshunov // Innovacii. – 2003. – no 2-3. – S.58-63.
- Chuhray N.I. Marketing innovaciy : pidruchnik / N.I.Chuhray. – Lviv : Vidavnictvo Lvivskoyi politehniki, 2011. – 256 s.
- Shumpeter Y.A. Teoriya ekonomicheskogo razvitiya / Y.A. Shumpeter. – M. : Direkt-Media, 2007. – 400 s.
- Drapinska A. Zarzadzanie relacjami na rynku uslug edukacyjnych szkol wyzszych / A. Drapinska. – Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. – 2011. – 263 str.
- Saginova O. Facilitating innovations in higher education in transition economies / O. Saginova, V. Belyansky. – International Journal of Educational Management. – Vol. 22 MKS: 4. – 2008. – R. 341-351.