Розширена анотація українською мовою
У статті представлена модель маркетингових комунікаці з використанням соціальних мереж спортивними клубами. Вона показує зв’язок між спортивним клубом і його оточенням, а також напрямки використання Інтернету з метою просування спортивного клубу. Модель комунікації складається з елементів, що відповідають за успішність маркетингу в Інтернеті. У статті також містяться рекомендації щодо використання моделі на практиці.
Ключові слова: маркетингові комунікації, Інтернет, Інтернет-маркетинг, соціальні мережі, маркетинг в спорті.
Цитувати як: Kowalski, S. (2012). The communications model of using social network by sports clubs. Marketing and Management of Innovations, 2, 84-92. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker D. Koordynacja dzialalnosci przedsiebiorstw / D. Aaker. – Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. – P. 67.
- Baylon Ch. Komunikacja / Ch. Baylon, X. Mignot. – Krakow : Wydawnictwo Flair, 2000. – P. 105.
- Dobek-Ostrowska B. Podstawy komunikowania spolecznego / B. Dobek-Ostrowska. – Wroclaw : Astrum, 2002 . – P. 13.
- Drzazga M. Systemy promocji przedsiebiorstw / M. Drzazga. – Warszawa : PWE, 2006. – P. 12.
- Filarski K. Komunikacja w organizacji / K. Filarski. – Warszawa : WSZP, 2004. – P. 47-49.
- Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, praca zbiorowa / Pod red. B. Szymoniuk. – Warszawa : PWE, 2006. – P.15.
- Kramer T. Podstawy marketingu / T. Kramer. – Warszawa : PWE, 2000. – P. 153.
- Michalski E. Marketing Podrecznik Akademicki / E. Michalski. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. – P. 299.
- Pilarczyk B. Reklama jako narzedzie komunikacji masowej / B. Pilarczyk // Komunikowanie sie w marketingu, praca zbiorowa pod red. H. Mruka. – Warszawa : PWE, 2004. – P. 17.
- Solomon M. Zachowania i zwyczaje konsumentow / M. Solomon. – Gliwice. – Wydawnictwo Helion, 2006. – P. 273.
- Wiktor J.W. Promocja. System komunikacji przedsiebiorstwa z rynkiem / J.W. Wiktor. -Warszawa : Wydawnictwo naukowe PWN, 2006. – P. 11.
- Poczatki portali i serwisow spolecznosciowych [Electronic resource]. – Access mode: www.efnetica.pl/artykuly/serwisy_spolecznosciowe/82/artykul/92.
- Rakow Czestochowa [Electronic resource]. – Access mode: www.facebook.com/ RakowCzestochowa.
- Wszystko o Internecie [Electronic resource]. – Access mode: www.internetum.blox.pl/2010/11/ Historia-Internetu-cz32.html.