Зміст |
Автори:
Завірюха Анна Олександрівна, Тетяна Володимирівна Блудова
Сторінки: 122-128
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті приведена логічно-структурна схема корегування сумісних витрат на рекламу
в логістичному ланцюжку підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі. Розглянуто прибуток сумісної взаємодії підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі за умови лінійності функції попиту та нелінійної функції реакції рекламних асигнувань. Уведено систему безрозмірних змінних для формування функції сумісного доходу.
Ключові слова: прибуток, оптимізація, безрозмірний, кооперативна реклама.
Цитувати як: Zavirukha A. & Bludova, T. (2013). Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs. Marketing and Management of Innovations, 1, 122-128. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Koval Z.O. Analiz efektyvnosti tsinovykh stratehii pidpriemstv (Analysis of the effectiveness of enterprises’s pricing strategies) / Z.O. Koval // Menedzhment ta pidpryemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku (Management and entrepreneurship in Ukraine: stages of development and problems) : monograph / for editorial O.E. Kuzmin. – L. : Publicatsii natsionalnoho Universitetu <>, 2009. – no 647). – P. 75-79.
- Tsatsulyn A.N. Tseny i tsenoobrazovanie v sisteme marketinha (Prices and pricing in the marketing system) : textbook. – M. : Informatsionno-izdatelskii dom <>, 1998 – 448 p.
- Starostina A.O. Marketinh (Marketing) : tutorial / A.A. Starostina, A.V. Zozulov. – Kyiv : Znannia, 2006. – 327 p.
- Moroz L.A. Marketinh (Marketing) : textbook / L.A. Moroz, N.I. Chukhrai. – Lviv National University <>. Publishing Center <> Institute of Continuing Education, <>, 2002. – 244 p.
- Wind and Lilien. “Chapter 17: Marketing Strategy Models” in “Marketing”. – Vol. 5 of Handbooks in Operations Research and Management Science ; Eds. J. Eliashberg and G. Lilien. – 1993. – P. 773-826.
- Yue J. Coordination of cooperative advertising in a two-level supply chain when manufacturer offers discount / J. Yue, J. Austin, M. Wang, Z. Huang // European Journal of Operational Research. – 2006. – P. 65-85.
- Shklyar W. Mas-media ta vyklyki novoho stolittya (Mass media and the challenges of the new century). – K., 2003 – T. 7. – P. 50-52.
- Xie J. Co-op advertising and pricing models in manufacturer-retailer supply chains / J. Xie, A. Neyret // Computers & Industrial Engineering. – 2009. – no 56 (4). – P. 1375-1385.
- Ching-Shih T. A study of cooperative advertising in a manufacturer-retailer supply chain / T. Ching-Shih, F. Hsiao-Hua, L. Hui-Chiung, H. Chih-Ho // International Journal of Information and Management Sciences. -2009. – no 20. – P. 15-26.
- Xiuli H. Cooperative Advertising and Pricing in a Dynamic Stochastic Supply Chain: Feedback Stackelberg Strategies / H. Xiuli, P. Ashutosh, S. Suresh // Production and Operations Management. – Vol. 18, No. 1 – 2009. – P. 78-94.
- Chintagunta P.K. A dynamic model of channel member strategies / P.K. Chintagunta, D. Jain // Marketing Science. – 1992. – Vol. 11, Iss. 2. – P. 168-188.
- Bergen M. Understanding cooperative advertising participation rates in conventional channels / M. Bergen, G. John // Journal of marketing research. – 1997. – Vol. 34, No. 3. – P. 357-369.
|