Зміст |
Автори:
Шовкова Олена Аркадіївна
Сторінки: 188-197
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті визначені особливості формування комунікаційної політики торговельних підприємств при впровадженні інтернет-технологій у збутову діяльність, розглянуті варіанти реалізації інтернет-технологій у торгівлі продовольством, проаналізовано алгоритм упровадження комплексу комунікацій. Запропоновані положення рекомендуються до застосування суб’єктами господарювання в процесі розроблення та реалізації інноваційних проектів із впровадження інтернет-магазинів.
Ключові слова: комунікаційна політика, інновації, інтернет-технології, торгівля, продовольство, реклама.
Цитувати як: Shovkovaya, E. (2013). Formation of communication politics in the innovative projects by food trade companies. Marketing and Management of Innovations, 1, 188-197. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Yudin O.M. Sistemi elektronnoyi komerciyi: stvorennya, prosunennya i rozvitok : monografiya / O.M. Yudin, M.V. Makarova, R.M. Lavrenyuk. – Poltava : RVV PUET, 2011. – 201 s.
- Pleskach V.L. Elektronna komerciya yak zasib pidvishchennya efektivnosti elektronnogo biznesu / V.L. Pleskach // Elektronna komerciya v Ukrayini: problemi i perspektivi : materiali Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (Kiyiv, 29 ver.-3 zhovt. 2003 r.) – K. : Naukova dumka, 2004. – 240 s.
- Berezin O.V. Teoriya i praktika zabezpechennya efektivnogo vikoristannya potencialu torgovelnih pidpriiemstv : monografiya / O.V. Berezin, Yu.V. Karpenko. – Poltava : InterGrafika, 2012. – 204 s.
- Yarova I.I. Internet yak instrument prosuvannya produkciyi promislovih pidpriiemstv / I.I. Yarova // Ekonomika Ukrayini. – 2006. – no 12. – S. 48-53.
- Balabanova L.V. Marketingova tovarna politika v sistemi menedzhmentu pidpriiemstv : monografiya / L.V. Balabanova, O.A. Brindina. – Doneck : DonDUET, 2006. – 230 s.
- Balabanova L.V. Marketingove upravlinnya konkurentospromozhnistyu pidpriiemstv: strategichniy pidhid : monografiya / L.V. Balabanova, B.B. Holod. – Doneck : DonDUET im. M. Tugan-Baranovskogo, 2006. – 294 s.
- Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV Drukarskiy dim <>, 2010. – 621 s.
- Problemi i perspektivi rinkovo-oriientovanogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom : monografiya / za red. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV Drukarskiy dim <>, 2011. – 644 s.
- Uorner Malkolm. Virtualnye organizacii. Novye formy vedeniya biznesa v XXI veke / Malkolm Uorner, Morgen Vitcel; per. s angl. – M. : Dobraya kniga, 2005. – 296 s.
- Schneider G. Electronic Commerce / Gary Schneider. – Stamford : Course Technology, 2010. – 656 p.
- Chaffey D. E-Business and E-Commerce Management: Strategy, Implementation and Practice / Dave Chaffey. – New Jersey : Prentice Hall, 2010. – 800 p.
|