Зміст |
Автори: Сторінки: 34-44 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-02
Розширена анотація українською мовою Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії. Ключові слова: комплекс економіко-математичних моделей, система «споживач – підприємство – партнер», ефект від функціонування, бюджет інформаційної взаємодії. Цитувати як: Raiko, D. (2013). Simulation of formation of system «consumer – company – partner», the effect from its interaction and budget of information interaction . Marketing and Management of Innovations, 1, 34-44. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-02 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua