Зміст |
Автори:
Бєлякова Оксана Володимирівна, Солоха Дмитро Володимирович
Сторінки: 267-275
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-25
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У роботі досліджено теоретичні складові та практичні підходи до формування інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислово розвинених регіонів України. Надано порівняльну характеристику основних складових ринкової інфраструктури, представлено систему її розвитку у форматі суб’єктно-об’єктних взаємодій.
Ключові слова: ринок, екологічно чистий товар, регіон, інфраструктура, система, розвиток, інноватика, екологізація.
Цитувати як: Bieliakova О. & Solokha, D. (2013). The development of the infrastructure of the environmentally-friendly goods market of industrial region. Marketing and Management of Innovations, 1, 267-275. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-25
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Amosha O.I. Vzaiemodiya derzhavi i regioniv u strategichnomu planuvanni efektivnogo rozvitku virobnictva / O.I. Amosha // Shid. – 1999. – no 4. – S. 3-6.
- Bielyakova O.V. Faktori efektivnosti ekologichnogo marketingu / O.V. Bielyakova // Torgivlya i rinok Ukrayini. – Doneck, 2006. – Vip. 22. – S. 166-170.
- Bielyakova O.V. Vzaiemodiya strukturnih elementiv rinku ekologichno chistoyi produkciyi yak umova yogo efektivnogo rozvitku / O.V. Bielyakova // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. Ekonomichni nauki. – 2010. – T. 4, no 6. – S. 54-57.
- Goncharov V.N. Organizaciya upravlinnya efektivnim rozvitkom promislovih pidpriiemstv v umovah rinkovogo seredovishcha : monografiya / V.N. Goncharov, D.V. Soloha. – Doneck : SPD Kupriyanov V.S., 2006. – 206 c.
- Gorshkov D.V. Rynok ekologicheski chistyh produktov: zarubezhnyy opyt i perspektivy Rossii / D.V. Gorshkov // Marketing v Rossii i za rubezhom. – no 6. – 2004. – S. 25-33.
- Dolzhanskiy I.Z. Organizaciya procesu formuvannya ta rozvitku rinku ekologichno chistih tovariv : monografiya / I.Z. Dolzhanskiy, O.V. Bielyakova / Doneck : SPD Kupriyanov V.S., 2009. – 235 s.
- Illyashenko S.M. Formuvannya rinku ekologichnih innovaciy: ekonomichni osnovi upravlinnya : monografiya / S.M. Illyashenko, O.V. Prokopenko [za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka]. – Sumi : VTD <>, 2002. – 250 s.
- Mamlieieva Ya.V. Rol ekologichnogo pidpriiemnictva v prirodooblashtuvanni / Ya.V. Mamlieieva // Materiali mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi. – Moskva, 2006. – S. 7-13.
- Nikishkin V.V. Rol marketingovih issledovaniy v razrabotke strategi vyvedeniya novogo produkta na rynok / V.V. Nikishkin, I.V.Gurova // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 1999. – no 4. – S. 78-91.
- Skripchuk P.M. Organizaciyno-ekonomichni osnovi zaprovadzhennya ekologichnoyi standartizaciyi i sertifikaciyi : monografiya / P.M. Skripchuk. – Rivne : NUVGP, 2010. – 259 s.
- Potencial regionu: vektori formuvannya ta vikoristannya : monografiya / O.O. Shubin, O.M. Azaryan, D.V. Soloha, O.V. Bielyakova. – Doneck : SPD Kupriyanov V.S., 2011. – 658 s.
|