Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств.
Ключові слова: ціна, ціноутворення, принципи ціноутворення, промислові підприємства.
Цитувати як: Bozhkova V. & Rjabchenko, I. (2013). The analysis of pricing principles at domestic industrial enterprises. Marketing and Management of Innovations, 1, 67-73. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Mazur O.Ie. Rinkove cinoutvorennya : navch. posib. [Elektronniy resurs] / O.Ie. Mazur – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2012. – 480 s. – Rezhim dostupu: http://pidruchniki. ws/1566021236834/marketing/klasifikatsiya_faktoriv_tsinoutvorennya_metodi_analizu#474.
- Litvinenko Ya.V. Marketingova cinova politika : navch. posib. [Elektronniy resurs] / Ya.V. Litvinenko – K. : Znannya, 2010. – 294 s. – Rezhim dostupu: http://pidruchniki.ws/11541121/ marketing/chinniki_yaki_vplivayut_tsini#729.
- Salimzhanova I.K. Ceny i cenoobrazovanie : uchebnik dlya vuzov [Elektronniy resurs] / I.K. Salimzhanova. – M. : ZAO <>, 2001. – 304 s. – Rezhim dostupu: http://www.bibliotekar.ru/cena-cenoobrazovanie-2/index.htm.
- Shkvarchuk L.O. Cinoutvorennya : pidruchnik / L.O. Shkvarchuk. – K. : Kondor, 2006. – 460 s.
- Naumov V.V. Cenoobrazovanie : uchebnyy kurs (uchebno-metodicheskiy kompleks) / V.V. Naumov. – M. : MIEMP, 2010. – 304 s.
- Dugina S.I. Marketingova cinova politika : navch. posib. / S.I. Dugina. – K. : KNEU, 2005. – 393 s.
- Babur L.G. Cini i cinoutvorennya : navch. posib. / L.G. Babur, O.G. Lyalyuk. – Vinnicya : VNTU, 2004. – 119 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler. – M. : Vilyams, 2000. – 468 s.
- Grechanik N.Yu. Sutnist ta osoblivosti marketingovoyi cinovoyi politiki / N.Yu. Grechanik // Innovaciyna ekonomika. – 2012. – no 32. – S. 205-212.
- Svyatnenko V.Yu. Principi ta cili formuvannya cinovoyi politiki pidpriiemstva / V.Yu. Svyatnenko // Visnik Kiyivskogo nacionalnogo universitetu im. T.G. Shevchenka. Seriya Ekonomika. – 2011. – Vip. 121-122. – S. 81-84.
- Bozhkova V.V. Strategichni aspekti komunikaciynoyi politiki v innovaciyniy diyalnosti promislovih pidpriiemstv : monografiya / V.V. Bozhkova. – Sumi : TOV <>, 2011. – 362 s.