Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, Клименко Владислав Володимирович
Сторінки: 74-89
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Досліджено тенденції розвитку ринку дизельного палива та виявлено існуючі можливості інноваційного розвитку його конкретного виробника. Це дозволить вибрати кращий із розглянутих варіантів управлінського рішення відповідних підприємств на сировинно-переробних ринках дизельного палива. Запропоновано підходи до проведення маркетингових досліджень на ринках матеріалів і сировини.
Ключові слова: ринок дизельного палива, конкуренція на промисловому ринку палива, конкурентоспроможність продуктів переробки палива, маркетингові дослідження сировини, комплекс маркетингу рідкого палива.
Цитувати як: Teletov А. & Klimenko, V. (2013). The analysis ofdevelopment tendencies of the diesel fuelmarket. Marketing and Management of Innovations, 1, 74-89. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Rozrobka naukovih osnov marketingu innovaciy: zvit pro NDR (zaklyuchniy). Ch. 1, 2 / Ker. S.M. Illyashenko. – Sumi : Vid-vo SumDU, 2011, Ch. 1. – 2011. – 363 s.
- Pilipchuk V.P. Promisloviy marketing / V.P. Pilipchuk, O.F. Osnach, L.P. Kovalenko. – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2009. – 364 s.
- Savchenko M.V. Metodologiya effektivnoy organizacii racionalnogo ispolzovaniya energeticheskih resursov v sisteme predprinimatelstva : dis. … doktora ekonom. nauk : 08.00.05 / Savchenko Marina Viktorovna. – Sankt-Peterburg, 2005 – 248 s.
- Sergeev I.V. Ekonomika predpriyatiya / I.V. Sergeev – 2-e izd., pererab. i dop. – M. : Finansy i statistika, 2000. – 304 s.
- Zverev A.V. Marketing rossiyskogo rynka nefteproduktov : dis. … kandidata ekonom. nauk : 08.00.05 / Zverev Aleksandr Viktorovich. – Moskva, 1998. – 258 c.
- Chulok A.A. Produktovye innovacii v neftepererabatyvayushchey otrasli Rossii / A.A. Chulok // Rossiyskoe predprinimatelstvo. – 2002. – no 1 (25). – S. 19-28.
- Spicyn V.V. Sravnitelnyy analiz pokazateley innovacionnoy deyatelnosti Rossii i zarubezhnyh stran / V.V. Spicyn // Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – 2010. – no 331 – S. 153-158.
- Analiz mirovogo rynka dizelnogo topliva [Elektronniy resurs]. – Gotovye obzory rynkov i marketingovye issledovaniya BusinesStat. – Rezhim dostupu: http://businesstat.ru/world/surveys/fuel/lubricants/diesel/500-analiz-mirovogo-rynka-dizelnogo-topliva-v-2006-2010-gg-prognoz-na-2011-2015-gg.html.
- Ryabcev G.L. Nefteprodukty v Ukraine: nastoyashchee i budushchee : monografiya / G.L. Ryabcev, S.V. Sapegin, V.E. Lir. – K. : ChP <>, 2008. – 280 s.
- Sapegin S.V. Dizelnoe toplivo : spravochnik / S.V. Sapegin, G.L. Ryabcev. – K. : Sansparel, 2009. – 120 s.
- Oficiyniy sayt Mizhnarodnoyi Marketingovoyi Grupi Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.marketing-ua.com/baza.php.
- Oficiyniy sayt Derzhavnoyi sluzhbi statistiki Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.ukrstat.gov.ua/.
- Analiz importa i eksporta nefti [Elektronniy resurs]. – Setevoe agentstvo <>. – Rezhim dostupu: http://mdo.marketing.vc/ ie.html?cat=160.
- Informaciyni dovidki pro osnovni pokazniki rozvitku galuzey palivno-energetichnogo kompleksu Ukrayini za 2006-2011 roki [Elektronniy resurs]. – Oficiyniy sayt Ministerstva energetiki ta vugilnoyi promislovosti Ukrayini. – Rezhim dostupu: http://mpe.kmu.gov.ua/fuel/control/uk/publish/article?art_id=188753&cat_id=35081.
- Analitika: Ukrainskaya neftepererabotka v 2011 g. [Elektronniy resurs] – Rezhim dostupu: http://www.uaenergy.com.ua/c225758200614cc9/0/333d7054cf557ec0c2257988005eada4.
- Palivno-energetichni resursi Ukrayini : statistichniy zbirnik / Derzhavniy komitet statistiki Ukrayini. – K., 2011. – 316 s.
- Obzory rynka avtozapravochnyh stanciy [Elektronniy resurs]. – Setevoe agentstvo <>. – Rezhim dostupu: http://www.marketing.vc/view_subsects. php?num=469.
- Nagorniy Ie.I. Naukovo-metodichni zasadi marketingovogo testuvannya promislovoyi innovaciynoyi produkciyi : dis.. … kandidata ekonom. nauk : 08.00.04 / Nagorniy Ievgen Igorevich. – Sumi : SumDU, 2011. – 272 s.
- Realizaciya innovaciynoyi produkciyi u 2011 r. [Elektronniy resurs]. – Oficiyniy sayt ukrayinskogo institutu naukovo-tehnichnoyi i ekonomichnoyi informaciyi. – Rezhim dostupu: http://www.uintei.kiev.ua/viewpage.php?page_id=480.
- Taranyuk L.M. Metodika strategichnogo analizu pri provedenni reinzhiniringu biznes-procesiv promislovogo pidpriiemstva // Ekonomichne obg’runtuvannya reinzhiniringu biznes-procesiv virobnichih pidpriiemstv : monografiya / Za zag. red. kand. ekon. nauk, doc. L.M. Taranyuka. – Sumi : Vidavnicho-virobniche pidpriiemstvo <> TOV, 2010. – S. 99-106.
- Peresadko G.O. Upravlinnya innovaciynimi strategiyami yak element vprovadzhennya strategichnogo reinzhiniringu // Ekonomichne obg’runtuvannya reinzhiniringu biznes-procesiv virobnichih pidpriiemstv : monografiya / Za zag. red. kand. ekon. nauk, doc. L.M. Taranyuka. – Sumi : Vidavnicho-virobniche pidpriiemstvo <> TOV, 2010. – S. 225-243.
- Tielietov O.S. Marketing produkciyi virobnicho-tehnichnogo priznachennya / O.S. Tielietov. – Sumi : Vid-vo Sumskogo derzhavnogo universitetu, 2002. – 231s.
- Tielietov O.S. Marketingovi doslidzhennya / O.S. Tielietov. – K. : Znannya Ukrayini, 2010. – 299 s.
|