Зміст |
Автори:
Шубін Олександр Олександрович, д-р екон. наук, професор, академік АЕН України, ректор Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського Криковцев Олександр Олексійович, аспірант кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університу економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Сторінки: 13-22
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються питання дослідження чинників загального маркетингового середовища та найближчого оточення і їх впливу на вектори завдань ритейл-мережі при формуванні стратегії холістичного маркетингу. Наводяться результати аналізу впливу виявлених векторів на формування конкретних векторів, отримані на матеріалах ритейл-мереж, які діють на ринку продуктів харчування в Донецькому регіоні. Обґрунтовується необхідність формування векторів завдань згідно зі стратегією холістичного маркетингу, яка вимагає цілісних взаємодій у контурах зовнішніх і внутрішніх учасників бізнес-системи.
Ключові слова: холістичний маркетинг, ритейл-мережа, продукти харчування, оточуюче середовище, ринок.
Класифікація JEL: M31, L21, L81.
Цитувати як: Shubin O. & Krykovtsev, O. (2013). The environmental factors effect on the task vectors of holistic marketing of retail-networks on the food market. Marketing and Management of Innovations, 4, 13-22. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Boiko, M., & Suprunova, Е. (2013). Holistychnyi marketynh na pidpryiemstvakh hotelnoho hospodarstva [Holistic marketing at enterprises of hotel industry]. Visnyk KNTEU –Bulletin of KNTEU, 1, 22 [in Ukrainian].
- Holubkov, E.P. (2004). Kryzys marketynha i «novyi marketinh» [Crisis marketing and «new marketing»]. Retrieved from http:// www. Sostav. ru /articles /2004/06/28/ mark 2806043/ [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Marketynh znan: rol i zavdannia [Marketing of knowledge: role and tasks]. Proceedings from MIIM ’12: VI Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynhu» – The Sixth International Scientifi and Practical Conference «Marketing of Innovations and Innovation in Marketing». (pp. 109-111). Sumy: TOV «DD «Papirus» [in Ukrainian].
- Kotler, Ph., Dzhain, D., & Maisinsi, S. (2003). Sovremennyie podhody k pribyli, rostu i obnovlenii [Modern approaches to profit, growth and updates]. Moscow: Olimp-Biznes [in Russian].
- Kotler, Ph. (2006). 10 smertnykh hrihiv marketynhu: oznaky i metody vyrishennia [10 dead sins of marketing: characteristics and methods of solution]. Kyiv: Kyievo-Mohylanska akademiia [in Ukrainian].
- Krykovtsev, O.O. (2011). Intehrovani marketynhovi metody formuvannia proponuvannia produktiv harchuvannia [Integrated marketing methods of forming of food offering]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky – Bulletin of Khmelnitsky National University. Economic sciences, 6, 66-68 [in Ukrainian].
- Kumar, N. (2008). Marketynh yak stratehiia [Marketing as strategy]. Moscow: Pretekst [in Russian].
- Yerankin, O. (2008). Formuvannia novoi paradyhmy marketynhu v umovakh hlobalizatsii [Formation of a new paradigm of marketing in the context of globalization]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 4, 43-50 [in Ukrainian].
- Lylyk, I.V. (2008). Marketynh yak filosofiia biznesu v Ukraini [Marketing as a business philosophy in Ukraine]. Visnyk Dnipropetrovskoi’derzhavnoi inansovoi akademii’ Ser.: Ekonomichni nauky: naukovo-teoretychnyj zhurnal – Bulletin of Dnipropetrovsk State Finance Academy. Series: Economic Science: Scientific and theoretical journal, 1, 123-129 [in Ukrainian].
- Shubin, O.O, Malyhina, V.D. (2010). Prodovolcha bezpeka v konteksti sotsial’o-ekolohichnykh problem [Food security in the context of social and environmental problems]. Donetsk: Don NUET [in Ukrainian].
- Berry, L.L., Shostak, G.L., & Upah, G. (1983). Relationship Marketing, in: Emerging Perspectives on Services Marketing. Ama, 25-28 [in English].
|