Зміст |
Автори:
Пілюшенко Віталій Лаврентійович, д-р техн. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Донецького державного університету управління Аракелова Інна Олександрівна, ст. викладач кафедри маркетингу Донецького державного університету управління
Сторінки: 133-142
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті обґрунтовано необхідність розроблення та впровадження стратегії інноваційного розвитку сфери послуг. Запропонована структура удосконалення механізму управління розвитком сфери послуг на засадах маркетингу та зазначені основні фактори, що обмежують можливості розвитку маркетингових технологій у сфері послуг. Визначено роль і значення маркетингових інструментів для інноваційного розвитку сфери послуг, а також основні фактори впливу маркетингової системи на розвиток даної галузі. Запропоновані рекомендацій є базовими у формуванні оптимальних управлінських рішень щодо подальшого розвитку підприємств сфери послуг.
Ключові слова: соціально-економічний розвиток, сфера послуг, інноваційна стратегія, маркетинговий підхід, управління сферою послуг.
Класифікація JEL: L80, M21, M31.
Цитувати як: Piliushenko V. & Arakelova, I. (2013). Strategy of innovative service industry management on the basis of marketing approach. Marketing and Management of Innovations, 4, 133-142. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Voitovich, S.Ya., & Potapuk, I.P. (2011). Sutnist i zmist poniattia «marketynhova stratehiia» [The essence and the meaning of «marketing strategy»]. Ekonomika i Rehion – Economy and Region, 4, 77-81 [in Ukrainian].
- Heets, V.M. (2006). Perspektyvy rozvytku ekonomiky Ukraini ta mozhlyvyi vplyv na nioho innovatsiinykh faktoriv [Prospects for Ukraine’s economy and the possible impact on his innovative factors]. Nayka ta Naykoznavstvo – Science and Science of Science, 3, 24-28 [in Ukrainian].
- Heets, V.M. (2008). Problemnye voprosy innovatsionnoho pyti razvitiia ekonomiki Ukrainy [Problematic issues of innovative development of economy of Ukraine]. Visnik Institytutu ekonomiki ta prohnozuvannia – Bulletin of the Institute of Economics and Forecasting, 1, 3-10 [in Ukrainian].
- Zaitsev, V.E. (n.d.). Tendentsii ta osoblyvosti rozvyku postkryzovoho svitovoho rynku posluh v umovakh hlobalizatsii [Tendencies and features of the post-crisis world market globalization]. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vamsu_econ/2011_2/Zaitcev.htm [in Ukrainian].
- Iliashenko, S.N. (2004). Osnovnye tendentsii razvitiia rynka usluh po predostavleniiu vysheho obrazovaniia v Sumskoi oblasti [Key trends in the market of services to provide higher education in Sumy region]. Economika Ukraini – Economy of Ukraine, 7, 60-64 [in Ukrainian].
- Kukharska, N.A. (n.d.). Diahnostika rynka posluh Ukraini i eho rehionalnye prioritety. [Diagnostic of services market of Ukraine and its regional priorities]. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ekonomist/2010_3/51_54.pdf [in Ukrainian].
- Kushchin, S.P. (n.d.). Osoblyvosti ta perspektyvy rozvytku rynku posluh v Ukraini [Features and prospects of the market in Ukraine] Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/ Vbumb/2011_3/6.pdf [in Ukrainian].
- Lavlok, Kristofer. (2005). Marketinh usluh: personal, tehnolohiia, stratehiia [Marketing services: personal, tehnolgy, strategy]. (4th ed). Moscow: Izdatelskii dom «Williams» [in Russian].
- Matviiv, M.Ya. (n.d.). Tendentsii rozvytku rynku posluh Ukraini [Trends in the market of Ukraine]. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VDU_ekon/2011_1_SV/tom1/ 238.pdf [in Ukrainian].
- Morhulets, O.B., & Kleshcha, L.M. (2009). Sfera posluh Ukraini: realii sohodennia [Services sector in Ukraine: realities of today]. Kyiv: Visnik KNYTD [in Ukrainian].
- Ostafiichuk, Ya.V. (2011). Pytannia aktualizatsii naukovykh zasad rozvytku sferu posluh [The issue of mainstreaming scientific principles of service]. Efektyvna Ekonomika – Effective Economy, 12. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua [in Ukrainian].
- Povazhnyi, S.F., & Dorofienko, V.V. (Eds.). (2004). Menedzhment u sferi posluh [Management in the service sector]. Donetsk: VIK [in Ukrainian].
- Pohozha, N.V. (2006). Efektyvnist orhanizatsii marketynhovykh zahodiv pidpryiemstvamy sfery posluh. [The effectiveness of marketing activities, services]. Ekonomika: problemy teorii ta praktyky: zbirnyk naykovykh prats Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytety – Economy: Problems of theory and practice: a collection of research papers Dnipropetrovsk National University, 213 (Vols 1-6). Vols V, 1314-1324. Dnipropetrovsk: Vydavnytstvo DNY [in Ukrainian].
- Pospelova, N.M., & Papaika, O.O. (2004). Nematerialna sfera ekonomiky: umovy dlia nalahodzhennia plidnoho seredovyshcha rozvytky pidpryiemstv [Non-material sector of the economy: conditions for establishing a fruitful environment for enterprise development]. Donetsk: Donetskyi derzhavnyi universitet ekonomiky i torhivli im. M. Tygan-Baranovskogo [in Ukrainian].
- Sidorova, A.V. (2002). Sfera usluh v tranzitivnoi ekonomike [Service industries in transitive economy]. Visnik Donetskoho universitetu, seriia: «Ekonomika i pravo» – Journal of Donetsk National University, Series «Economics and Law», 2/1, 371-375 [in Ukrainian].
|