Зміст |
Автори:
Гліненко Лариса Костянтинівна, канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри електронних засобів інформаційно-комп`ютерних технологій Національного університету «Львівська політехніка»
Сторінки: 23-31
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджені фактори, що визначають еволюційну коректність вибору об’єкта інновації, та виділені часткові індикатори, які відбивають їх стан. Запропоновано методику кількісної оцінки кожного із цих індикаторів за показниками еволюційного стану складових інновативної системи та алгоритм розрахунку інтегрального індикатора еволюційної коректності вибору об’єкта інновації, який є складовою індикатора еволюційної коректності інноваційного проекту.
Ключові слова: еволюційна коректність, інноваційний проект, індикатор, об’єкт інновації.
Класифікація JEL: M20, M30, C00.
Цитувати як: Hlinenko, L. (2013). Indicative assessment of evolutional correctness of innovation object selection. Marketing and Management of Innovations, 4, 23-31. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Hlinenko, L.K. (2009). Metodolohichni zasady indykatyvnoi otsinki evoliutsiinoi dotsilnosti innovatsii [Methodological foundations of indicative appraisal of innovation expediency]. Mechanism Reguliuvannia Ekonomiky – Mechanism of Economics Regulation, 3 (2), 191-198 [in Ukrainian].
- Caetano, M., & Amaral, D.C. (2013). Strategic Innovation Planning and Partnerships: Aligning Market, Products/Services, Processes and Technologies. Technology and Investment, 4 (1), 18-25 [in English].
- Pricop, O.C. (2012). Critical aspects in the strategic management theory. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 58, 98-107 [in English].
- Mann, D., & Dewulf, S. (2002). Evolutionary-Potential™ in Technical and Business Systems. Journal of TRIZ, 6. Retrieved from http://www.triz-journal.com/archives/2002/06/f/index.htm [in English].
- Mann, D. L. (2004). Hands-On Systematic Innovation for Business and Management. Clevedon, UK: IFR Press [in English].
- Mann, D.L. (2008). Systematic Software Innovation. Clevedon, UK: IFR Press [in English].
- Zlotin, B., & Zusman, A., & Hallfell, F. (2011). TRIZ to Invent Your Future Utilizing Directed Evolution Methodology. Procedia Engineering, 9, 126-134 [in English].
- Petrov, V. (2006). Laws of Development of needs. Journal of TRIZ, 3. Retrieved from http://www.triz-journal.com/archives/2006/03/02.pdf [in English].
- Sawaguchi, M. (2011). Innovation Activities Based on S-curve Analysis and Patterns of Technical Evolution. Procedia Engineering, 9, 596-610 [in English].
- Shneider A., & Katsman, Ya., & Topchishvilli, H. (2002). Nauka pobezhdat v investitsiiakh, menedzhmente i marketinhe [Science of winning in investments, management and marketing]. Moscow: OOO «Izdatelstvo AST» [in Russian].
- Herasimov, O.M., & Petii, I.I. (2008). Tekhnolohia vypolnienia innovatsionnykh proektov po metodike G3-ID [Technology for innovation project development by methodic G3-ID, 2008]. Retrieved from http://www.gen3.ru/3605/3974/ [in Russian].
- Cascini, G., Rotini, F., & Russo, D. (2011). Networks of Trends: Systematic Definition of Evolutionary Scenarios. Procedia Engineering, 9, 355-367 [in English].
- Schulz, A., Clausing, D., Negele, H., & Fricke, E. (2000). Development and Integration of Winning Technologies as Key to Competitive Advantage. Systems Engineering, 3, 180211 [in English].
- Kleiner, G.B. (Eds). (1998). Stratiehii bisnesa [Strategies of business]. Moscow: KONSEKO [in Russian].
- Innovatsionnaia deiatelnoct malykh predpriiatii [Innovative activity of small enterprises]. Retrieved from www.dist-cons.ru/modules/innova/index.html [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (Eds.). (2004). Menedzhment ta marketynh innovatsii [Management and marketing of innovations]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
|