Зміст |
Автори:
Голишева Євгенія Олексіївна, канд. екон. наук, асистент кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету
Сторінки: 236-249
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-23
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розроблена методика оптимізації системи управління споживчим капіталом підприємства. Подано залежність витрат на підвищення рівня споживчого капіталу, результатів діяльності підприємства від стану його споживчого капіталу. Викладено орієнтовний перелік витрат та результатів, пов’язаних із посиленням складових споживчого капіталу. Наведено алгоритм переходів між квадрантами матриць залежно від співвідношення необхідних витрат та можливих отриманих результатів.
Ключові слова: споживчий капітал, ресурси, потенціал, оптимізаційна модель, система управління.
Класифікація JEL: L20, M10, M21.
Цитувати як: Golysheva, Ie. (2013). Optimization of the customer capital management system of the enterprise. Marketing and Management of Innovations, 4, 236-249. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-23
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bendikov, M.A., & Dzhamai, Ye.V. (2001). Intellektualnyi kapital razvivaiushcheisia firmy: problemy identifikatsii i izmereniia [Intellectual capital of developing firms: the problem of identifying and measuring]. Menedzhment v Rossii i za Rubezhom – Management in Russia and Abroad, 4, 3-24 [in Russian].
- Brooking E. (2001). Intellektualnyi kapital [Intellectual capital]. St. Petersburg: Piter [in Russian].
- Golysheva, Ye.O. (2011). Spozhyvchyi kapital promyslovykh pidpryiemstv-innovatoriv: sutnist, struktura ta rol [Customer capital of industrial enterprises-innovators: essence, structure and role]. Marketing ì Menedžment Innovatsìi – Marketing and Management of Innovations, 4 (2) [in Ukrainian].
- Golysheva, Ye.O. (2011) Teoretychni ta metodychni zasady diahnostyky stanu spozhyvchoho kapitalu promyslovoho pidpryiemstva-innovatora [Theoretical and methodological foundations of the diagnose of the customer capital state of the of industrial enterprises-innovators]. Problemy i perspektyvy rynkovo-oriientovanoho upravlinnia innovatsiinym rozvytkom – Problems and prospects of market-oriented innovative development, (pp. 324-334). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].
- Zhuravlova, I.V. (2008) Zastosuvannia teorii nechitkykh mnozhyn do zadach upravlinnia intelektualnym spozhyvchym kapitalom [The application of fuzzy sets theory to problems of management of intellectual customer capital]. Naukovi pratsi DonNTU. Seriia ekonomichna – Proceedings of Donetsk National Technical University. Economics Serial, 33-2, 126-131 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2008). Aktualni problemy upravlinnia intelektualnym kapitalom pidpryiemstva [Actual problems of intellectual capital management of the enterprise]. Mekhanizm Rehuliuvannia Ekonomiky – Mechanism of Economic Regulation, 2, 91-101 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2008). Sutnist, struktura i metodychni osnovy otsinky intelektualnoho kapitalu [Essence, structure and methodological foundations of evaluation of intellectual capital]. Ekonomika Ukrainy – Economy of Ukraine, 11, 16-26 [in Ukrainian].
- Kendiukhov, O.V. (2008). Efektyvnist upravlinnia kliientskym kapitalom [Effectiveness of client capital management]. Ekonomika Promyslovosti – Economy of Industry, 43. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/eprom/2008_43/st_43_04.pdf [in Ukrainian].
- Kendiukhov, O.V. (2006). Intelektualnyi kapital pidpryiemstva: metodolohiia formuvannia mekhanizmu upravlinnia [The intellectual capital of the enterprise: methodology of mechanism management formation]. Donetsk: DonUEP [in Ukrainian].
- Kozyriev, A.N. (2001). Intellektualnyi kapital [Intellectual Capital]. Retrieved from http://www.cemi.rssi.ru/aist/arxdoc/2001/010827docl2.html [in Russian].
- Kozyriev, A.N. (1997). Otsenka intellektualnoi sobstvennosti [Intellectual Property Valuation]. Moscow: Ekspertnoie biuro [in Russian].
- Lieontiev, B.B. (2001). Novaia ekonomicheskaia paradihma [The new economic paradigm]. Zhurnal Dlia Aktsionerov – Shareholders’ Journal, 39 [in Russian].
- Pronina, I.V. (2008). Intellektualnyi kapital: sushchnost, struktura, funktsii [Intellectual capital: nature, structure, functions]. Analitika Kulturolohii – Analysis of Culturology, 2 (11). Retrieved from http://analiculturolog.ru/journal/archive/item/487-article_20.htm [in Russian].
- Sieliezniov, Ye.N. (2007). Intellektualnyi kapital kak obiekt upravleniia [Intellectual capital as a management object]. Spravochnik Ekonomista – Economist’s Handbook, 2. Retrieved from http://www.profiz.ru/se/2_07/intelkapital [in Russian].
- Sieliezniov, Ye.N. (2004). Intellektualnyi potentsial – pokazatel sostoianiia intellektualnoho kapitala i effektivnosti yeho ispolzovaniia [Intellectual potential as an indicator of the state of intellectual capital and its efficient using]. Finansovyi Menedzhment – Financial Management, 5. Retrieved from http://www.finman.ru/ articles/2004/5/3430.html [in Russian].
- Stupniker, H. (2010). Formuvannia i otsinka intelektualnoho kapitalu pidpryiemstv hirnycho-metalurhiinoho kompleksu [Formation and evaluation of intellectual capital of enterprises of mining and metallurgical complex]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kryvyi Rih: Kryvorizkyi tekhn. un-t [in Ukrainian].
- Stupniker, H. (2010). Formuvannia i otsinka intelektualnoho kapitalu pidpryiemstva [Formation and evaluation of intellectual capital of the enterprise]. Ekonomichnyi Analiz – Economic Analysis, 5, 189-192 [in Ukrainian].
- Stewart, T.A. (2007). Intellektualnyi kapital. Novyi istochnik bahatstva orhanizatsii [Intellectual capital. New source of organizations wealth]. Moscow: Pokolenie [in Russian].
- Edvinsson, L., & Malone, M.S. (1997). Intellectual Capital. Realizing Your Company`s True Value by Finding Its Hidden Brainpower. New York: Harper Business [in English].
- Edvinsson, L. (2000). Some perspectives on intangibles and intellectual capital. Journal of Intellectual Capital, 1 (1), 12-16 [in English].
- Lervik, E. (2006) Relational Capital: A study on its importance, quantification and its impact on business sectors and markets. esst.eu. Retrieved from http://esst.eu/wp-content/uploads/Thesis_Lervik.pdf [in English].
- Sveiby, K.E. (n.d.) The New Organizational Wealth: Managing and Measuring Knowledge Based Assets. www.sveiby.com. Retrieved from http://www.sveiby.com/articles/MeasureIntangible Assets.html/ [in English].
|