Зміст |
Автори:
Доброскок Юлія Борисівна, асистент кафедри міжнародної економіки Харківського державного університету харчування і торгівлі
Сторінки: 99-109
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У рамках даної статті надана спроба систематизації підходів щодо використання маркетингу взаємодії в сучасних управлінських технологіях. На базі глибокого аналізу ролі маркетингу взаємодії в системі збуту підприємства посилена його аналітична складова, і на інструментальному рівні розроблена авторська система показників оцінки ефективності варіантів взаємодії бізнес-суб’єктів у маркетингових каналах. Ключові висновки щодо перспективності використання концепції маркетингу взаємодії зводяться до необхідності подальшого вдосконалювання аналітичних методів і управлінських підходів у системах руху товарів з урахуванням кризових процесів у споживчому секторі економіки.
Ключові слова: маркетинг взаємодії, механізм взаємодії, канали збуту, система збуту, ефективність взаємодії, маркетинговий канал.
Класифікація JEL: M00, M11, M21.
Цитувати як: Dobroskok, Yu. (2013). The system of indicators to measure the effectiveness of interaction between enterprises in marketing channels. Marketing and Management of Innovations, 4, 99-109. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Avdasheva, S.B. (2005). Konkurentsiia i razvitie strukturu rossiiskikh rynkov: 1992-2005 [Competition and the development of the structure of Russian markets : 1992-2005]. Ekonomika Rehiona – The Region’s Economy, 3, 112-127 [in Russian].
- Bahiev, H.L. (2011). Marketinh vzaimodeistviia [Marketing of interaction]. Saint Petersburg: Asterion [in Russian].
- Balabanits, A.V. (n.d.). Іntehrovane upravlіnnia marketinhovoiu vzaemodіeiu: іmperativi, metodolohіia, mekhanіzmy [Integrated marketing interaction: imperatives, methodology, mechanisms]. Donetsk: DonNUET [in Ukrainian].
- Balabanova, L.V., & Krivenko, A.V. (2004). Upravlenie konkurentosposobnostiu predpriiatiia na osnove marketinha [Management of competitiveness of enterprises through marketing]. Donetsk: DonGUET [in Ukrainian].
- Hordon, Ya. (2001). Marketinh partnerskikh otnoshenii [Relationship marketing]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Katenev, V.I. (2006). Orhanizatsiia deiatelnosti klientoorientirovannykh proizvodstvenno-sbytovykh sistem na promyhshlennom predpriiatii [The organization of production and customer-focused marketing systems at industrial enterprise]. Saint Petersburg: Info-da [in Russian].
- Katkalo, V.S. (1999). Mezhfirmennye seti: problematika issledovanii novoi orhanizatsionnoi stratehii v 1980-90-e hody [Inter-firm networks : research problems of the new organizational strategy in the 1980s and 90s]. Saint Petersburg: Vestnik SPbGU (Ehkonomika) – Bulletin of SPSU (Economics), 2, 45-55 [in Russian].
- Kleiner, G.B. (1997). Predpriiatiia v nestabilnoi ehkonomicheskoi srede: riski, stratehii, bezopasnost [Enterprises in an unstable economic environment: risks, strategies, safety]. Moscow: Ekonomiks [in Russian].
- Kushch, S.P., & Smirnova, M.M. (2007). Mekhanizm koordinatsii protsesov upravleniia vzaimootnosheniiami kompanii s partnerami [The mechanism of coordination processes of relationship management with partners]. Nauchnye doklady – Scientific Reports, 6(R). Retrieved from http://dspace.gsom.pu.ru/jspui/bitstream/123456789/70/1/6(R)_2007.pdf [in Russian].
- Melentieva, N.I. (2009). Marketinh vzaimodeistviia i kommunikativnyi kapital [Marketing of communication and communicative capital]. Saint Petersburg: SPbGUEhF [in Russian].
- Moiseieva, N.K. (1993). Sovremennoie predpriiatiie: konkurentosposobnost, marketinh, obnovlenie [Modern enterprise: competitiveness, marketing, update]. Moscow: Vneshtorgizdat [in Russian].
- Proskura, N.V. (2008). Razvitie optovoho posrednicheskoho zvena v kanalakh raspredeleniia [The development of wholesale intermediary link in the distribution channels]. Problemy Sovremennoi Ekonomiki – Problems of the Modern Economy, 2 (26), 121-129 [in Russian].
- Solovieva, Yu.N. (2005). Marketinh vzaimootnoshenii: marketinhovaia kompetentnost i metodolohiia stratehicheskikh aliansov [Relationship marketing: marketing expertise and methodology of strategic alliances]. Saint Petersburg: Izd-vo «Info-da» [in Russian].
- Tatarenko, V.N. (2005). Informatsionnaia politika predpriiatiia v hlobalnoi konkurentnoi srede: faktor sistem marketinhovykh znanii [Information policy of the enterprise in the global competitive environment: factor systems of marketing knowledge]. Saint Petersburg: SPbGUEhF [in Russian].
- Tretiak, O.A., & Rumiantseva, M.N. (2003). Setevie formy mezhfirmennoi kooperatsii: podkhody k obiasneniiu fenomena [Network forms of inter-firm cooperation: approaches to the explanation of the phenomenon]. Rossiiskii Zhurnal Menedzhmenta – Russian Management Journal, Vol. 1, 2, 25-50 [in Russian].
- Futalo, T.V. (2009). Suchasnii stan і tendentsіi rozvytku rozdrіbnoi torhіvlі prodovolchymy tovaramy v umovakh konkurentsіi [Current status and trends in retail of food products in a competitive environment]. Naukovyi vіsnyk Volynskoho natsіonalnoho unіversitetu іmenі Lesі Ukrainky – Scientific Bulletin of Volyn National University of Lesya Ukrainka, 15, 72-80 [in Ukrainian].
- Chukhrai, N.І., & Krivoruchko, Ya.Yu. (2008). Doslіdzhennia prіoritetіv u formuvannі vіdnosyn mіzh bіznes-partneramy [Research priorities in shaping the relationship between business partners]. Aktualnі Problemy Ekonomіki – Actual Problems of Economy, 7(85), 137-142 [in Ukrainian].
- Yuldasheva, O.U., & Katenev, V.I. (n.d.). Marketinh vzaimodeistviia na promyshlennykh rynkakh [Marketing interact in industrial markets]. Saint Petersburg: SPbGUEhF [in Russian].
- Ford, D.I., Gadde, L.E., Hekansson, H., & Snehota I. (2003). Managing Busness Relationships. 2nd ed. John Wiley & Sons: Chichester, UK [in English].
- Håkansson H., & Snehota I. (1995). Developing Relationships in Business Network. Routledge [in English].
|