Зміст |
Автори:
Перерва Петро Григорович, д-р екон. наук, професор, академік АЕН України, декан економічного факультету, завідувач кафедри організації виробництва та управління персоналом, НТУ України «Харківський політехнічний інститут» Омеляненко Тетяна Володимирівна, асистент кафедри фінансів, НТУ України «Харківський політехнічний інститут»
Сторінки: 152-160
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-15
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті визначено та науково обґрунтовано поняття цінності взаємовідносин між учасниками роздрібного ринку електроенергії в процесі переходу до моделі ринку двосторонніх договорів з балансуючим ринком. Проаналізовано особливості споживання електроенергії на роздрібному ринку промисловими та непромисловими споживачами. Сформовано та обґрунтовано монетарні та немонетарні показники цінності взаємовідносин для енергопостачальних підприємств та споживачів електроенергії.
Ключові слова: цінність взаємовідносин, роздрібний ринок, енергопостачальне підприємство, споживач, електроенергія.
Класифікація JEL: D46, L14, Q49.
Цитувати як: Pererva P. & Omelianenko, T. (2014). The formation of energy supplying companies’ electricity customers’ relationship value. Marketing and Management of Innovations, 1, 152-160. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-15
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zakon Ukrainy Pro zasady funktsionuvannia rynku elektrychnoi enerhii Ukrainy : pryiniatyi 24 zhov. 2013 roku № 663-VII [The Law of Ukraine on principles of operation of the electricity market of Ukraine]. zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/663-18 [in Ukrainian].
- Ravald, A., & Grönroos, C. (1996). The value concept and relationship marketing. European Journal of Marketing, 30, 19-30 [in English].
- Wilson, D.T., & Jantrania, S. (1996). Understanding the value of a relationship. Asia-Australia Marketing Journal, 2, 55-66 [in English].
- Ulaga, W., & Eggert, A. (2002). Customer perceived value: A substitute for satisfaction in business markets? Journal of Business and Industrial Marketing, 17, 107-118 [in English].
- Day, G.S., & Van, den Bulte Ch. (2002). Superiority in Customer Relationship Management: Consequences for Competitive Advantge and Performance. Marketing Science Institute Report, 2 [in English].
- Zakon Ukrainy Pro ratyfikatsiiu protokolu pro pryiednannia Ukrainy do Dohovoru pro Enerhetychne Spivtovarystvo : pryiniatyi 15 hrud. 2010 roku № 2787-17 [The Law of Ukraine on ratification of the Protocol on the Accession of Ukraine to the Energy Community Treaty]. zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2787-17 [in Ukrainian].
- Directive 2003/54/EC of the European Parliament and of the Council concerning common rules for the internal market in electricity. (2003). Official Journal of the European Union, 37-55 [in English].
- Anderson J.C., & Narus, J.A. (1998). Business marketing: Understand what customers value. Harvard Business Review, 76, 53-65 [in English].
- Werani, T. (n.d.). On the Value of Cooperative Buyer-Seller Relationships in Industrial Markets. citeseerx.ist.psu.edu Retrieved from http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download ?doi=10.1.1.198.6770&rep=rep1&type=pdf [in English].
- Walter, A., Ritter, T., & Gemünden, H. (2001). Value creation in buyer-seller relations. Industrial Marketing Management, 30, 365-377 [in English].
- Zvit pro rezultaty dialnosti Natsionalnoi komisii, shcho zdiisniuie rehuliuvannia u sferi enerhetyky : pryiniata 22 ber. 2013 roku № 282 [Report of the National commission for the regulation of the energy sector]. nerc.gov.ua. Retrieved from http://www.nerc.gov.ua/?id=6326 [in Ukrainian].
|