Зміст |
Автори:
Крикуненко Дмитро Олександрович, ст. викл. кафедри менеджменту та маркетингу, Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій
Сторінки: 183-191
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-18
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У науковій статті наведене обґрунтування необхідності організації управління креативністю персоналу підприємств різних галузей промисловості. У зв’язку з цим автором була розроблена модель мотивації креативності персоналу, що бере безпосередню участь у розробленні інноваційних продуктів суб’єктом господарської діяльності. При цьому модель мотивації креативності кадрів повинна бути спрямована на інтенсифікацію процесів інноваційного розвитку підприємств і ґрунтуватися на проведенні аналізу факторів, що забезпечують підвищення показників ефективності креативної праці персоналу.
Ключові слова: модель мотивації, персонал, управління, інноваційна діяльність, інноваційний розвиток, креативність, інноваційний продукт.
Класифікація JEL: L29, M12, O31.
Цитувати як: Krykunenko, D. (2014). Development of personnel motivation models as a key component of innovative activity management. Marketing and Management of Innovations, 1, 183-191. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-18
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Huzeva, E.M. (2009). Razvitiie kreativnosti personala v predprinimatelskikh strukturakh na osnove vnutriorhanizatsionnoho povedeniia [The development of creative personnel in business organizations]. Kreativnaia ekonomika – Creative Economy, 10 (34), 27-32 [in Russian].
- Domina, Yu.V. (n.d.). Tvorchyi potentsial liudyny: sotsialno-psykholohichna paradyhma [The creative potential of human: social and psychological paradigm]. Retrieved from http://windocs.com.ua/docs/index-288755.html [in Ukrainian].
- Krasnonosova, O.M. (2008). Motyvatsiinyi aspekt pidvyshchennia efektyvnosti pratsi personalu pidpryiemstva [Motivational aspects of improving efficiency of personnel]. Visnyk Donbaskoi derzhavnoi mashynobudivnoi akademii – Bulletin of Donbass State Engineering Academy, 3 (13), 135 [in Ukrainian].
- Makarenko, O.H. (2011). Kreativnyi menedzhment [Creative management]. Ulianovsk: UlHTU [in Russian].
- Melnykov, O.N. (2007). Fiziolohicheskiie motivatory proiavleniia sozidatelnykh deistvii lichnosti [Physiological motivators of personality creative actions manifestations]. Kreativnaia ekonomika – Creative Economy, 8 (8), 81-87 [in Russian].
- Tipolohicheskaia model motivatsii V.I. Herchikova [Typological model of motivation of V.I. Gerchikova]. (n.d.). Retrieved from http://www.delfy.biz/whatwedo/methods/tmg/ [in Russian].
- Hubskyi, E.F., Korableva, H.V., & Lutchenko, V.A. (1997). Filosofskii slovar [Philosophical dictionary]. Moscow: INFRA-M [in Russian].
- Khaiem, A. (n.d.). Kliuchi k razvitiiu kreativnosti i tvorcheskikh sposobnostei [The keys to the development of creativity and creative abilities]. Retrieved from http://www.elitarium.ru/2006/ 07/03/kljuchi_k_razvitiju_kreativnosti_i_tvorcheskikh_sposobnostejj.html [in Russian].
- Chambers, J.A. (1967). Relating personality and biographical factors to scientific creativity. Psychological Monography, 78 (7) [in English].
- Rorbach, M.A. (1959). La pensee vivante. Regles et techniques de la pensee creatice. Paris: Courrier du Livre, gérard Nizet [in French].
- Sternberg, R.J. (1995). Defying the croud: Cultivating creativity in a culture of conformity. New York, NY: Free Press [in English].
- Sternberg, R.J. (1996). Investing in creativity. American Psychologist, 51, 677-688 [in English].
|