Зміст |
Автори:
Сигида Любов Олексіївна, аспірант кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет
Сторінки: 192-200
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті визначено послідовність етапів вибору маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції на промисловому підприємстві, що базується на результатах діагностики його маркетингової політики розподілу та комплексної оцінки існуючих каналів. Запропоновано відповідні стратегії управління маркетинговими каналами інноваційної продукції.
Ключові слова: маркетинговий канал, діагностика, інноваційна продукція, стратегії, вибір.
Класифікація JEL: M30, M31.
Цитувати як: Syhyda, L. (2014). Selection of marketing channels for the distribution of industrial enterprises’ innovative products . Marketing and Management of Innovations, 1, 192-200. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bilovodska, O.A. (2012). Vybir tovarovyrobnykom marketynhovoho kanalu yak zasib zabezpechennia yoho innovatsiinoho rozvytku [Choosing a commodity producer marketing channel as a means of ensuring of its innovative development]. Ekonomichna bezpeka natsionalnoi ekonomiky: investytsiino-innovatsiinyi aspekt – The economic security of the national economy: investment and innovative aspect. (pp. 294-309). (Hryshchenko I.M., Denysenko M.P., Hrechan A.P., Loiko V.V. Eds.). Donetsk: RVV. DVNZ «DonNTU» [in Ukrainian].
- Belovodskaia, E.A., & Sihida, L.A. (2013). Formirovanie teoretiko-metodicheskoho podkhoda k otsenke sostoianiia marketinhovykh kanalov raspredeleniia na promyshlennykh predpriiatiiakh [formation of theoretical and methodical approach to the assessment of conditions of marketing distribution channels at industrial enterprises]. Problemy sovremennoi nauki – Problems of modern science, Vol. 8, 1, 123-132. Stavropol: Lohos [in Russian].
- Hertsyk, V.A. (2008). Kryterii otsinky kanalu rozpodilu [Evaluation criteria for distribution channel]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economics, 4 (82), 123-129 [in Ukrainian].
- Hertsyk, V.A., Fedorova, Yu.K. (2007). Marketynhova polityka rozpodilu [Marketing policy of distribution]. Luhansk: Vyd-vo SNU im. V. Dalia [in Ukrainian].
- Dudiak, P.P., Bihul, S.Ya., Dudiak, O.R. (2009). Marketynhove zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv u formuvanni yikh zbutovoi polityky [Marketing ensuring of enterprises’ competitiveness in their marketing policy forming]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Lohistyka – Bulletin of National University «Lviv Polytechnic». Logistics, 649, 268-275 [in Ukrainian].
- Duplenko, N.H., & Kharichkova, E.V. (2011). Formirovanie sistemy raspredeleniia produktsii mashinostroitelnoho predpriiatiia [Formation of product distribution system of machine building enterprise]. Upravlenie kanalami distributsii – Management of distribution channels, 02(26), 108-125 [in Russian].
- Korolchuk, O.P., Syvanenko, H.P., & Toropkov, V.M. (2010). Formuvannia kanaliv rozpodilu v marketynhovii diialnosti torhovelnykh pidpryiemstv [Formation of distribution channels in marketing activities of commercial enterprises].Sbornik nauchnykh trudov «Vestnik NTU «KhPI». Tekhnichnyi prohres ta efektyvnist vyrobnytstva – Collection of scientific papers «Bulletin NTU «KPI». Technological progress and efficiency. Retrieved from http://www.kpi.kharkov.ua/archive/2010/62/2_10.pdf [in Ukrainian]
- Luhunova, D.O., & Kotova, M.V. (2008). Shliakhy vyboru optymalnoh kanalu zbutu [Selection of optimal distribution channel]. Trudy Odesskoho politikhnicheskoho universiteta – Works of the Odessa polytechnic university, 1 (29), 266-269 [in Ukrainian].
- Pustynnikova, Yu. (2004). Vybor kanalov raspredeleniia i stimulirovanie distribiutorov [Selection of distribution channels and distributors’ promotion]. Upravlenie prodazhami – Sales Management, 3 (16), 20-26 [in Russian].
- Samorodov, V.B., & Tiutiunnykova, I.A. (2010). Metodyka vyboru optymalnykh kanaliv rozpodilu v lohistychnii merezhi [Methods of optimal distribution channels selection in the logistics network]. Skhidno-yevropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohii – Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol. 1, 7 (43), 6-9 [in Ukrainian].
- Syhyda, L.O. (2013). Vplyv marketynhovoho seredovyshcha pidpryiemstva na protses rozroblennia marketynhovoi polityky rozpodilu [Influence of enterprise’s marketing environment on process of development of marketing distribution policy]. Ekonomichnyi chasopys – XXI – The Economic Annals-XXI, 7-8(2), 28-32 [in Ukrainian].
|