Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет Зарубіна Вікторія Василівна, студент факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет Тімашова Ольга Євгенівна, студент факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет
Сторінки: 27-42
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано нещодавно створений туристичний бренд України, досліджено перспективи його подальшого розвитку. Охарактеризовано сутність, концепцію та засади створення туристичного бренда України; проаналізовано туристичні бренди інших держав; досліджено ставлення населення України до нового туристичного бренда. Запропонувано заходи для розвитку та вдосконалення українського туристичного бренда.
Ключові слова: туристичний бренд країни, світовий туристичний імідж, маркетинг туризму, зовнішня реклама, логотип країни.
Класифікація JEL: L89, M31.
Цитувати як: Teletov, A., Zarubinа V. & Timashova, O. (2014). The research and development prospects of the Ukrainian tourist brand. Marketing and Management of Innovations, 1, 27-42. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kvartalnov, V.A. Turyzm [Tourism]. (n.d.). tourlib.net/. Retrieved from http://tourlib.net/books_tourism/kvartalnov_tourism.htm [in Ukrainian].
- Kyfiak, V.F. Orhanizatsiia turystichnoi diialnosti v Ukraini [The organization of tourism in Ukraine]. (n.d.). tourlib.net/. Retrieved from http://tourlib.net/books_ukr/kyfjak.htm [in Ukrainian].
- Liubivtseva, O.O. Metodyka rozrobky turiv [Methodology of tour development]. (n.d.). tourlib.net. Retrieved from http://tourlib.net/books_ukr/lubiceva_mrt5.htm [in Ukrainian].
- Tkachenko, T.I. (2005). Turystychnyi product iak obiekt vyrobnychoho pidpryiemnytstva [The tourist product manufacturing business object]. Kultura narodov Prichernomoria – Culture of the peoples of Black Sea, 67, 130-135 [in Ukrainian].
- Shkola, I.M. (2003). Menedzhment turystychnoi industrii [Management of tourism industry]. Chernivtsi: Knyhy XXI [in Ukrainian].
- Pravyk, Yu.M. (2008). Marketynh turyzmu [Tourism marketing]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Kudla, N.Ye. (2011). Marketynh turystychnyh posluh [Marketing of tourist services]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Martynov, I.Yu. Osoblyvosti marketynhu turyzmu u sferi vidpochynku i rozvah [Features of tourism marketing in the leisure and entertainment]. (n.d.). www.nbuv.gov.ua/. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tiru/2011_31_1/Martinov.pdf [in Ukrainian].
- Zhdanova, T. Turystychnyi brend Ukrainy: kontseptsiia, mesendzhi, hrafika [Tourist brand of Ukraine: concept, messages, graphics]. (n.d.). wikicitynomica.org. Retrieved from: http://wikicitynomica.org/future/turistichniy-brend-ukraini-kontseptsiya.html [in Ukrainian].
- Myroshnychenko, V. Natsionalnyi brendynh Ukrainy [National branding of Ukraine]. (n.d). www.innovations.com.ua Retrieved from http://www.innovations.com.ua›ua/articles/14169/temp [in Ukrainian].
- Nahorniak, T.L. Brendy krain svitu. Imidzh ukrainskyh rehioniv u konteksti rozbudovy brendu «Ukraina» [Brands of the World. Image of Ukrainian regions in the context of building the brand «Ukraine»]. (n.d). www.social-science.com.ua. Retrieved from http://www.social-science.com.ua [in Ukrainian].
- Tieletov, O.S., & Kosolap, N.Ye. (2012). Osoblyvosti ta perspectyvy marketynhu turystychnyh posluh v Ukraini [Features and prospects for marketing tourism services in Ukraine]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 1, 21-34 [in Ukrainian].
- Tieletov, O.S., & Khyzhniak, M.O. (2013). Marketynhovi pidhody do nadannia turystychnyh posluh v umovah Ukrainy [Marketing approaches in providing of tourist services in Ukraine]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 200-212 [in Ukrainian].
- Tieletov, O.S. (2012). Reklamnyi menedzhment [Advertising management]. Sumy: Universytetska knyha [in Ukrainain].
- Zatverdzhennia turystychnoho brendu Ukrainy vidbudetsia pislia obhovorennia hromadskistiu ta ekspertamy [Approval of Ukrainian tourist brand will take place after public discussion]. (n.d.). www.kmu.gov.ua. Retrieved from http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/ article?art_id=246753904 [in Ukrainian].
- V Ukraini ziavyvsia novyi turystychnyi brend [New tourist brand appears in Ukraine]. (n.d.). dt.ua. Retrieved from http://dt.ua/UKRAINE/v-ukrayini-z-yavitsya-noviy-turistichniy-logotip-129709.html [in Ukrainian].
- Zatverdzhennia turystychnoho brendu [Approval of tourism brand]. (n.d.). www.kmu.gov.ua. Retrieved from http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=246753904 [in Ukrainian].
- Obzor lohotipov [Overview of of logos]. (n.d.). www.travelsmart.com. Retrieved from http://www.travelsmart.com. ua/a96-kak-reklamirujut-strany-logotipy-stran-ierritorij.html [in Russian].
- Brandfinance 2013. (n.d.). www.brandfinance.com. Retrieved from http://www.brandfinance. com/images/upload/brand_finance_nation_brands_2013.pdf [in English].
- Brend Ukrainy [Ukrainian brend]. (n.d.). brandukraine.org. Retrieved from http://brandukraine.org/e/ [in Ukrainian].
|