Зміст |
Автори:
Борисова Тетяна Михайлівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри промислового маркетингу, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Сторінки: 213-222
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-21
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовані найвагоміші соціальні та економічні умови діяльності некомерційних організацій, серед яких зміщення відповідальності із держаних органів влади на суб’єкти неприбуткової сфери, низька якість некомерційного продукту, зменшення обсягу фінансування з боку держави, бізнесу та міжнародних організацій, зменшення кадрового потенціалу, докорінні зміни у складі клієнтів, яких обслуговують некомерційні організації. Обґрунтована доцільність маркетизації вітчизняної некомерційної сфери.
Ключові слова: некомерційний маркетинг, некомерційна організація, некомерційна сфера, маркетизація.
Класифікація JEL: I38, L31, M31.
Цитувати як: Borysova, T. (2014). Economic and social pre-conditions for marketization of domestic non-profit sphere. Marketing and Management of Innovations, 1, 213-222. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-21
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Andrieiev, S.N., & Melnichenko, L.N. (2000). Osnovy nekommercheskoho marketinha [Bases of Non-commercial marketing]. Мoskov: Progress-Traditsiia [in Russian].
- Vinnikov, О.Yu., Krasnosilska, A.O., & Latsyba, M.V. (2012). Pokaznyky rozvytku hromadianskoho suspilstva v Ukraini [Indexes of development of civil society in Ukraine]. Кyiv: Ukraina [in Ukrainian].
- Zhyttievi tsinnosti, priorytety ta problemy ukraintsiv [Vital values, priorities and problems of Ukrainians]. (2012). Кyiv: GfK Ukraine [in Ukrainian].
- Kontseptsiia humanitarnogo rozvytku Ukrainy na period do 2020 roku [Conception of humanitarian development of Ukraine on a period to 2020 year]. (2012). Кyiv : NAN Ukrainy [in Ukrainian].
- Kotler, F., & Andreasen, A. (2007). Stratehicheskii marketinh nekommercheskih orhanizatsii [Strategic marketing of non-profit organizations]. Rostov n/D : Feniks [in Russian].
- Monitorynh rozvytku sotsialnoi sfery Ukrainy za 2012 rik [Monitoring of development of Ukraine social sphere in 2012]. (2013). civic.ua. Retrieved from http://civic. ua/main/data?t=2&c=1&q=2049950 [in Ukrainian].
- Palyvoda, L., & Holota, S. (2012). Stan ta dynamika rozvytku neuriadovykh orhanizatsii Ukrainy 2002-2011 roku [State and dynamics of development of nongovernmental organizations of Ukraine in 2002-2011]. Кyiv: BF «Tvorchyi tsentr TTsK» [in Ukrainian].
- Perspektyvy modernizatsii v Ukraini i tendentsii zmin suspilnoi svidomosti [Prospects of modernization and tendency of changes of public consciousness in Ukraine]. (2013). dif.org.ua. Retrieved from http://dif.org.ua/modules/pages/files/1360592163_2409.doc [in Ukrainian].
- Saimon, H. (1993). Ratsionalnost kak protsess i product myshleniia [Rationality as process and as product of thought]. Thesis, 3, 16-38 [in Russian].
- Sotsialnyi zakhyst naselennia Ukrainy [Social defense of population of Ukraine]. (2013). Кyiv: Derzhavna Sluzhba Statystyky Ukrainy [in Ukrainian].
- Ukraintsy ne veriat v sotsialnuiu otvetstvennost vlasti. Rezultaty reprezentativnoho issledovaniia zhitelei Ukrainy [Ukrainians disbelieve in social responsibility of the government. Results of representative research of habitants of Ukraine]. (2010). eura.org.ua. Retrieved from http://eura.org.ua/wp-content/uploads/2010/01/InMind–Transparency–Index–Jan–2010.doc [in Russian].
- Vorona, V., & Shulha, M. (Eds.). (2010). Ukrainske suspilstvo 1992-2010. Sotsiolohichnyi monitorynh [Ukrainian society 1992-2010. Sociological monitoring]. Кyiv: Institut sotsiolohii NAN Ukrainy [in Ukrainian].
- Chy zmozhe hromadianske suspilstvo vplynuty na ukrainsku polityku? [Will civil society be able to influence Ukrainian policy?]. (n.d.). dif.org.ua. Retrieved from http://dif.org.ua/ua/polls/2011–year/chi–zmozhe–gromadjanske–suspilstvo–vplinuti–na–ukrainsku–politiku_.htm [in Ukrainian].
- Dolnicar, S., & Lazarevski, K. (2009). Marketing in non-profit organizations: an international perspective. International Marketing Review, 26 (3), 275-291[in English].
- Eikenberry, A. M., & Kluver, J. D. (2004). The Marketization of the non-profit sector: Civil Society at Risk? Public Administration Review, Vol. 64, 132-140 [in English].
- Global Civil Society 2012: ten years of critical reflection. (2012). Palgrave Macmillan [in English].
- International human development. Indicators income index. (2013). hdrstats.undp.org. Retrieved from http://hdrstats.undp.org/en/indicators/103606.html [in English].
- Kotler, P., & Levy, S. (1969). Broadening the Concept of Marketing. Journal of Marketing, 33, 10-15 [in English].
- Kotler, P., & Zaltman, G. (1971). Social marketing: an approach to planned social change. Journal of Marketing, 35, 3-12 [in English].
- Kotler, P. (1979). Strategies for introducing marketing into nonprofit organizations. Journal of Marketing, 43, 37-44 [in English].
- Manzo, P. (2003) Competing for the public good. Los Angeles Business Journal, 26. Retrieved from www.cnmsocal.org/AboutNonprofits/Article4.html [in English].
- Nikel, P.M., & Eikenberry, A.M. (2009). A critique of the discourse of marketized philanthropy. American Behavioral Scientist, 52, 974-989 [in English].
- Samuelson, P.A (1938). Note on the pure theory of consumer’s behaviour. Economica. New Series, 5, 61-71 [in English].
- State of the World’s Volunteerism Report 2011. (2011). Denmark: United Nations Volunteers [in English].
- Tapscott, D. (2013). Social Trends Report 2013 – Bazaarvoice. resources.bazaarvoice.com. Retrieved from http://resources.bazaarvoice.com/rs/bazaarvoice/images/Bazaarvoice_Social–Trends–Report-2013.pdf [in English].
- The 2012 CSO Sustainability Index for Central and Eastern Europe and Eurasia (2013). (n.p) [in English].
- Ukraine country profile (2013). hdr.undp.org. Retrieved from http://h dr stats.undp.org/en /countries/profiles/display_xls_output.cfm?country_iso3=UKR&lang=en [in English].
- World Giving Index 2012. (2012). cafonline.org. Retrieved from http://www.cafonline.org/PDF/WorldGivingIndex2012WEB.pdf [in English].
- Wymer, W.Jr., Knowles, P., & Gomes, R. (2006). Nonprofit marketing: marketing management for charitable and nongovernmental organizations [in English].
|