Зміст |
Автори:
Нянько Віталій Миколайович, канд. екон. наук, доцент, в. о. проректора, начальника навчального відділу, ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва» (м. Хмельницький)
Сторінки: 232-243
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-23
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті узагальнено сутність системи маркетингу та місце маркетингових досліджень у цій системі, розглянуто поняття економічної ефективності та результативності маркетингових досліджень, запропоновано організаційні напрями удосконалення маркетингових досліджень у діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування, розкрито особливості проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах управління підприємствами машинобудування, обґрунтовано роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами.
Ключові слова: система маркетингу, маркетингові дослідження, управління підприємством, маркетингова інформація, управлінські рішення, економічна ефективність, результативність маркетингових досліджень.
Класифікація JEL: D80, L21, L60, M31.
Цитувати як: Nianko, V. (2014). The role of marketing researches in machine-building enterprise management . Marketing and Management of Innovations, 1, 232-243. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-23
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Amosha, O.I., Vyshnevskyi, V.P., & Zbarazka L.O. (2008). Kontseptualni oriientyry promyslovoi polityky Ukrainy (na serednostrokovu perspektyvu). [Conceptual orientation industrial policy of Ukraine: on a medium-term prospect]. Ekonomika promyslovosti – Industrial Economics, 4, 3-21 [in Ukrainian].
- Balabanova, L.V., Kholod, V.V., & Balabanova, I.V. (2012). Marketynh pidpryiemstva. [Marketing of enterprise]. Кyiv: сentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].
- Heiets, V.M. (2003). Ekonomika Ukrainy: stratehiia i polityka dovhostrokovoho rozvytku [Economics of Ukraine: a long-term strategy and policy development]. Kyiv: In-t ekon. prohnoz.; Feniks [in Ukrainian].
- Danylyshyn, B.M., Kalinichenko, I.S., Romanesko, V.A., Tarasova, N.V., et al. (2007). Mashynobuduvannia v Ukraini: tendentsii, problemy, perspektyvy [Engineering in Ukraine: tendencies, problems, prospects]. Nizhyn: TOV «Vydavnytstvo «Aspekt-Polihraf» [in Ukrainian].
- Zakharkina, L.S. (2009). Zbalansuvannia innovatsiinoho rozvytku mashynobudivnykh pidpryiemstv v protsesi stratehichnoho planuvannia [Balancing innovation of engineering enterprises in the strategic planning process]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual Problems of Economics, 3, 88-95 [in Ukrainian].
- Karachyna, N.P. (2009). Mashynobuduvannia Ukrainy: suchasnyi stan, tendentsii ta perspektyvy rozvytku za umov ekonomichnoi kryzy [Engineering of Ukraine: current state, trends and prospects in economic crisis]. Retrieved from http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/2881/1/11.pdf [in Ukrainian].
- Kolisnyk, M.K., & Smikh, K.E. (2008). Stan pidpryiemstv mashynobuduvannia v Ukraini i mozhlyvi shliakhy vykhodu z kryzy za dopomohoiu stratehii intehratsii [Condition of machine-building enterprises in Ukraine and possible ways for overcoming the crisis through integration strategy]. Rehionalna ekonomika – Regional Economics, 4, 163-173 [in Ukrainian].
- Malkhorta, Neresh K. (2003). Marketinhovyie issledovaniia [Marketing researches]. Moscow: Izdatelskii dom «Viliams» [in Russian].
- Pavlenko, A.F. & Voichak, A.V. (2005). Teoriia i praktyka marketynhu v Ukraini. [Theory and practice of marketing in Ukraine]. Кyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Romanenko, V.A. (2002). Kontseptualni pidkhody do rozvytku mashynobuduvannia v Ukraini [Conceptual approaches to the development of engineering in Ukraine]. Problemy nauky – Problems of science, 9, 28-31 [in Ukrainian].
- Savchenko, V.I. (2006). Ukrainskomu selu – nadiinu vitchyznianu tekhniku [Reliable domestic equipment to Ukrainian village]. Tekhnika APK – Technique of AIC, 5, 8-9 [in Ukrainian].
- Savchenko, S.M. (2011). Konkurentospromozhnist ukrainskoho mashynobudivnoho kompleksu na zovnishnikh ta vnutrishnikh rynkakh [Competitiveness of the Ukrainian machine-building complex at external and internal markets]. Problemy pidvyshennia efektyvnosti infrastruktury – Problems of improving the efficiency of infrastructure, 29, 20-29 [in Ukrainian].
- Yakovenko, V.P. (2004). Priorytety rozvytku silskohospodarskoho mashynobuduvannia ta rynku tekhniky i tekhnichnoho servisu [Development priorities and market agricultural engineering and technology and technical services]. Ekonomika APK – The Economy of AIC, 4, 11-14 [in Ukrainian].
- Bryman, A., & Bell, E. (2007). Business Research Methods. Oxford University Press [in English].
- Berry, L.L., Shostak, H.L., & Upah, H. (1983). Relationship Marketing in Emerging Perspectives on Services Marketing. AMA, 25-28 [in English].
- Błuszkowski, J., & Garlicki J. (1991). Metody badan marketinhowych [Methods of testing]. Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Społka z o.o.Warszawa [in Polish].
- Siva K, & Balasubramanian R. (1996). The New Marketing Research Systems – How to Use Strategic Database Information for Better Marketing Decision. Journal of the Academy of Marketing Science, 179-181 [in English].
|