Зміст |
Автори:
Кисьолек Артур, PhD, декан факультету економіки, доцент Інституту економіки підприємства та управління людськими ресурсами, Великопольський університет соціальних наук та економіки (Сьрода-Велькопольска, Польща)
Сторінки: 43-51
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано особливості інтернет-реклами та її найбільш популярні види в Польщі. Автор досліджує тенденції розвитку польської інтернет-реклами, зокрема у 2010-2012 рр. Наводяться історичні передумови розвитку інтернет-реклами в Польщі.
Ключові слова: реклама, рекламування, он-лайн реклама, маркетинг, електронний маркетинг.
Класифікація JEL: M21, M31.
Цитувати як: Kisiołek, A. (2014). The development of internet advertisement in Poland throughout recent years. Marketing and Management of Innovations, 1, 43-51. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Dyba, A. (2001). Platforma komunikacji. Rynek Rekalmy, January [in Polish].
- Dyba, A. (2002). Słowotwórstwo w internetowej reklamie. Marketing w praktyce, June [in Polish].
- Kacprzyk, M. (2001). Świat według e-. www.emarketing.pl Retrieved from www.emarketing.pl/index.html [in Polish].
- Kisiołek, A. (2005). Rola Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw branży metalowej. Unpublished Doctoral dissertation. Poland: Czestochowa University of Technology [in Polish].
- Kisiołek, A. (2012). The evolution of online marketing from web 1.0 to social networking media, in: Marketing management. Bielsko-Biala: ATH Universityin Bielsko-Biala [in English].
- Raport IAB AdEx 2010’. Full-Year (2011). Warszawa: IAB Polska [in Polish].
- Raport IAB AdEx 2011’Full-Year (2012). Warszawa: IAB Polska [in Polish].
- Raport IAB/PwC AdEx 2012’Full-Year (2013). Warszawa: IAB Polska [in Polish].
- Sznajder, A. (2000). Marketing wirtualny. Kraków: Dom wydawniczy ABC [in Polish].
- Sait Iabpolska (2013). http://www.iabpolska.pl Retrieved from http://www.iabpolska.pl/ index.php?mnu=93&id=69 [in Polish].
- Sait Iabpolska (2013). http://www.iabpolska.pl/ Retrieved from http://www.iabpolska. pl/index.php?mnu=47&id=326 [in Polish].
- Sait Starlink (2013). http://www.starlink.pl Retrieved from http://www.starlink.pl/Analizy-trendow-mediowych/144/1/all/Rynek-Reklamowy-W-2012-R–Skurczyl-Sie-O-Ponad-5-Proc-.html [in Polish].
- The report of the consulting company PwC Global Entertainment and Media Outlook 2013-2017 http://www.pwc.pl Retrieved from http://www.pwc.pl/pl/biuro-prasowe/global-entertainment-and-media-outlook-2013-2017.jhtml [in Polish].
|