Зміст |
Автори:
Юринець Оксана Василівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри менеджменту організацій, Національний університет «Львівська політехніка» Том’юк Олеся Ярославівна, аспірант кафедри менеджменту організацій, Національний університет «Львівська політехніка»
Сторінки: 52-63
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розроблено алгоритм аналізу та оцінки якісних характеристик аналізованої продукції, сформульовано варіанти управлінських дій залежно від отриманих результатів проведеного аналізу та наведено графічну інтерпретацію і математичний алгоритм для можливості обґрунтування необхідності зміни у товарній політиці підприємства.
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкуренція, продукція автомобілебудівних підприємств, аналіз технічних характеристик, ціновий аналіз.
Класифікація JEL: M21, M29, M31.
Цитувати як: Yurynets O. & Tomiuk, O. (2014). Expediency substantiation of company’s product policy changes for ensuring the competitiveness of automobile enterprises products. Marketing and Management of Innovations, 1, 52-63. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kuzmin, O.Ye., Melnyk O.G., & Romanko O.P. (2011) Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: planuvannia ta diagnostyka [Competitiveness of enterprise: planning and diagnostics]. Ivano-Frankivsk: ІFNТUNG [in Ukrainian].
- Melnyk, O.G. (2001) Konkurentospromozhnist tovariv [Competitiveness of products]. Visnyk Natsionalnogo universytetu «Lvivska politekhnika» – Bulletin of National University «Lviv Polytechnic», 417, 146-150 [in Ukrainian].
- Khulei, H., Sonders Dzh., & Pirsi N. (2005) Marketingovaia strategiia i konkurentnoie pozitsionirovaniie [Marketing strategy and competitive positioning]. Moscow: Balance Business Books [in Russian].
- Kotler, F., Armstrong, H., Sonders, Dzh., & Vong, V. (1998). Osnovy marketinha [Marketing basics]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Zulkarnaev, I.U., & Iliasova L.R. (2001) Metod rascheta integralnoi konkurentosposobnosti promyshlennykh torgovykh i finansovykh predpriiatii [The method of calculating the integral competitiveness of industrial, commercial and financial enterprises]. Marketinh v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and abroad, 4 [in Russian].
- Dolinskaia, M.H., & Soloviev, I.A. (1991) Marketinh i konkurentosposobnost promyshlennoi produkcii [Marketing and competitiveness of industrial products]. Moscow: Izd-vo Standartov [in Russian].
- Pererva, P.H., & Romanchyk, T.V. (2012) Mekhanizm upravlinnia rivnem konkurentospromozhnosti produktsii pidpryemstva [Mechanism of enterprise competitiveness level management]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, 230-235 [in Ukrainian].
- Sokol, M. (2012) Marketinh na rynke legkovykh avtomobiliei [Marketing of the passenger car market]. Kyiv: Alfa Reklama [in Russian].
- Rais. L., & Traut, Dzh. (2006) Marketynhovi viiny [Marketing wars]. Kyiv: Companion Group [in Ukrainian].
- Sait importera Renault v Ukraini [Site of Renault importer in Ukraune]. www.renault.ua. Retrieved from http://www.renault.ua/ru/models/passenger/logan/logan/price-specs/ [in Russian].
- Sait Volzkoho avtomobilnoho zavodu VAZ [Site of VAZ]. http://www.lada.ru Retrieved from http://www.lada.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=6295171&branch=tth [in Russian].
- Sait dylera Chery v Ukraini [Site of Chery dealer in Ukraine]. www. chery.net.ua. Retrieved from: http://chery.net.ua/dir/amuletnew/specification.html [in Russian].
- Sait Zaporizkoho avtomobilnoho zavodu [Site of Zhaporizzhya automobile plant]. www. zaz.ua. Retrieved from http://www.zaz.ua/models/lanos-sd/tech.html [in Russian].
|